Tον τρόπο με τον οποίο η γενιά Gen Z αλληλεπιδρά και επηρεάζει τον ταξιδιωτικό και τουριστικό χώρο, με ιδιαίτερη έμφαση στους ταξιδιωτικούς μεσολαβητές, τα καταλύματα και τις αεροπορικές εταιρείες, αναλύει νέα έρευνα της ResearchAndMarkets.com.
Η Gen Z έχει χαρακτηριστεί η πιο ανατρεπτική γενιά από την Bank of America και η επιρροή της αυξάνεται σε μια εποχή μεγάλης αβεβαιότητας. Ο σημερινός κόσμος αντιμετωπίζει ταυτόχρονες και σοβαρές γεωπολιτικές, οικονομικές, κοινωνικές, περιβαλλοντικές και δημογραφικές πιέσεις και η Gen Z θα διαμορφώσει και θα διαταράξει κάθε τομέα σε αυτήν την μεταβαλλόμενη παγκόσμια οικονομία.
Social media
H Gen Z γενιά χρησιμοποιεί τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης πριν, κατά τη διάρκεια και μετά από ένα ταξίδι, καθιστώντας το βασικό συστατικό σε όλη τη διάρκεια του ταξιδιού. Ως αποτέλεσμα, είναι όλο και πιο σημαντικό οι οργανισμοί μάρκετινγκ προορισμών (DMO) και οι ταξιδιωτικές εταιρείες να αξιοποιήσουν αυτό το εργαλείο.
Οι «Instagrammable» ταξιδιωτικές τάσεις επηρεάζουν πλέον σε μεγάλο βαθμό την αντίληψη ενός προορισμού και την έμπνευση ενός τουριστικού προ-ταξιδίου.
Βιώσιμα ταξίδια
Παρατηρείται αυξημένη ανάγκη για βιώσιμα ταξίδια από τη Gen Z γενιά, γεγονός που ανάγκασε τις αεροπορικές εταιρείες να αντιμετωπίσουν τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις τους, κάτι που πολλοί απέφευγαν να κάνουν στο παρελθόν.