Ιδιαίτερη βαρύτητα έχει η μουσική στο άνοιγα του ξενοδοχειακού κλάδου, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Rightfy. Η εταιρεία ασχολείται με την αδειοδότηση ουσικής και συλλογής δικαιωμάτων και εδρεύει στην Πασαντίνα της Καλιφόρνια
Καθώς ο κόσμος ανοίγει αργά μετά από μια δύσκολη χρονιά λόγω COVID-19, οι επιχειρήσεις βρίσκουν νέους τρόπους για το πώς μπορούν να επιστρέψουν στις αρχικές τους δραστηριότητες.
Πως αντιλαμβάνονται οι πελάτες των ξενοδοχείων τη μουσική
H έρευνα αποκαλύπτει ότι οι επισκέπτες ενός ξενοδοχείου επηρεάζονται και από το μικρότερα περιβαλλοντικά στοιχεία, χωρίς συνειδητά να το καταλαβαίνουν.
Έτσι, ενώ στοιχεία όπως η μουσική, το άρωμα, ο φωτισμός και η διακόσμηση μπορεί να μην αναφέρεται από τους επισκέπτες πολύ συχνά, σίγουρα επηρεάζει τον τρόπο με τον οποίο
νιώθουν για την ξενοδοχειακή επιχείρηση.
Η μουσική είναι πολύ χαλαρωτική για τους επισκέπτες στα ξενοδοχεία.
Αυτό συμπεραίνουν τα δεδομένα από το 104 επιστημονικές μελέτες σε πάνω από 9.000 συμμετέχοντες.
Η αναπαραγωγή αργής και χαλαρωτικής μουσικής στα ξενοδοχεία μπορεί να έχει μεγάλη σημασία καθώς επιβραδύνει τον καρδιακό ρυθμό του ακροατή και βοηθά να τους καθησυχάζει.
Με αυτόν τον τρόπο το ξενοδοχείο σας μπορεί να λαμβάνει μεγάλη προστιθέμενη αξία. Ειδικά εάν η μουσική συνδυαστεί και με άλλες χαλαρωτικές δραστηριότητες.
Κάντε τη διαφορά μέσω τη μουσικής
Η συντριπτική πλειονότητα των ξενοδοχείων παίζουν γενική ποπ μουσική στους χώρους τους. Αυτό σημαίνει ότι υπάρχει αρκετός χώρος για εσάς ώστε να ξεχωρίσετε από το πλήθος.
Γιατί λοιπόν να έχετε ένα εντελώς διαφορετικό μουσικό background που θα σας ξεχωρίσει και θα σας καθιερώσει στο μυαλό των επισκεπτών σας, καταλήγει η έρευνα.