Τον τρόπο με τον οποίο η συμπεριφορά των καταναλωτών αναδιαμορφώνει το μέλλον της ταξιδιωτικής βιομηχανίας εξετάζει νέα έρευνα της Morning Consult.

Συγκεκριμένα πρόκειται για τη έκθεσή της «Κατάσταση ταξιδιού και φιλοξενίας» για το τέταρτο τρίμηνο του 2021.

Σε αυτήν συμμετείχαν πάνω από 9.000 ενήλικες σε ολόκληρη την Αμερική, την Ευρώπη και την περιοχή Ασίας-Ειρηνικού.

Η εταιρεία διαπίστωσε ότι η ταξιδιωτική βιομηχανία, πράγματι, ανακάμπτει, αν και αργά.

Ειδικά δεδομένης της πρόσφατης αύξησης των ταχέως διαδεδομένων στελεχών, όπως οι μεταλλάξεις Omicron και Delta, οι ανησυχίες για την υγεία που σχετίζονται με τον COVID εξακολουθούν να αποτελούν παράγοντα για τους πιθανούς ταξιδιώτες.

Το 64% των ενηλίκων των ΗΠΑ δήλωσε ότι ταξίδεψε τον περασμένο χρόνο.

Ποιοι θα ταξιδέψουν περισσότερο

Οι νεότερες γενιές – Millennials και Gen Zers – και οι καταναλωτές υψηλού εισοδήματος βρέθηκαν να είναι πιο πιθανό να ταξιδεύουν από τους παλαιότερους και φτωχότερους ομολόγους τους.

Οι «ατίθασοι» επιβάτες

Άλλη μια τάση είναι η αύξηση της «οργής εν πτήσει» λόγω πανδημίας. Οι εντολές των αεροπορικών που σχετίζονται με τον COVID, ειδικά όσον αφορά τη χρήση μάσκας, προκάλεσαν μια απότομη αύξηση στα περιστατικά επιβατών που αρνούνται να ακολουθήσουν τους κανόνες.

  • Περιλαμβάνουν από λεκτικές μέχρι σωματικές επιθέσεις σε μέλη του πληρώματος και συναδέλφους. Πλέον οι «ατίθασοι επιβάτες» έχουν γίνει ένα πολύ κοινό πρόβλημα.
  • Το 41% των Αμερικανών στην πραγματικότητα έχουν αποφύγει τα εσωτερικά ταξίδια κατά τη διάρκεια της πανδημίας, λόγω ανησυχιών για το πώς οι συνεπιβάτες τους μπορεί να ενεργήσουν στο αεροπλάνο.
  • Το 63% ανησυχεί ότι θα συμβεί ένα αντίστοιχο περιστατικό στην επόμενη πτήση του.
  • Το 21% είπε ότι ανησυχεί είτε «πολύ» ή «εξαιρετικά».

Διαφορετική προσέγγιση στον προγραμματισμό ταξιδιού

Οι ταξιδιώτες προσεγγίζουν επίσης διαφορετικά τον προγραμματισμό του ταξιδιού και αναδιοργανώνουν ορισμένες από τις προτεραιότητές τους.

Οι ταξιδιώτες αναψυχής έχουν συνηθίσει στην ιδέα ότι τα σχέδιά τους μπορεί να χρειαστεί να αλλάξουν αμέσως.

Ως εκ τούτου στον ταξιδιωτικό κλάδο επικρατούν :

  • Μικρότερα παράθυρα κρατήσεων.
  • Μεγαλύτερη σημασία στην ευελιξία.

Προθυμία να ξοδέψουν περισσότερα χρήματα για να διασφαλίσουν ότι τα σχέδιά τους θα επαναπρογραμματιστούν.

Η τιμή εξακολουθεί να είναι το κύριο μέλημα στις κρατήσεις ταξιδιών, ακολουθούμενη από τα μέτρα ασφαλείας των εμπορικών σημάτων.