Οι ταξιδιωτικές εταιρείες αγωνίζονται για τον ψηφιακό μετασχηματισμό τους για να ανταποκριθούν στις προκλήσεις.
Σύμφωνα με το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ, η ψηφιοποίηση στις αεροπορικές, ταξιδιωτικές και τουριστικές επιχειρήσεις αναμένεται να δημιουργήσει αξία ύψους 305 δισεκατομμυρίων δολαρίων μέσω της αύξησης της κερδοφορίας έως το 2025.

Αυτό καθιστά την ψηφιοποίηση βασική προτεραιότητα για τον ταξιδιωτικό κλάδο, σύμφωνα με τα ευρήματα της Λευκής Βίβλου από το EyeforTravel “για την κατανόηση της συμπεριφοράς των πελατών μέσω αναλύσεων βασισμένων στη ζήτηση”.

Τα “αγκάθια” στην επίτευξη ενός ψηφιακού εμπορικού σήματος

Ένα σημαντικό μέρος της ταξιδιωτικής βιομηχανίας αγωνίζεται να δημιουργήσει την απαραίτητη υποδομή για τη δημιουργία ισχυρών ψηφιακών εμπορικών σημάτων.
Στην έρευνα οι ταξιδιωτικοί προμηθευτές (διαμονή, ενοικίαση αυτοκινήτων, κρουαζιέρες, μεταφορές εδάφους, αεροπορικές εταιρείες και ταξιδιωτικοί πράκτορες), έθεσαν τα μεγαλύτερα εσωτερικά ζητήματα τους, για την επίτευξη ενός ψηφιακού εμπορικού σήματος για τον 21ο αιώνα.

  • Τον ψηφιακό μετασχηματισμό 34,4%
  • Την τεχνολογική ευθυγράμμιση 30,5%
  • Τα δεδομένα σιλό (αποθετήριο σταθερών δεδομένων) και την εσωτερική ποιότητα των δεδομένων 29%.

Η πιο σημαντική τάση για τους προμηθευτές ταξιδιών

“Οι αυστηρές πρακτικές δεδομένων ενισχύουν όλο και περισσότερο τον σύγχρονο ταξιδιωτικό τομέα, επισημαίνει ο ο Alex Hadwick, επικεφαλής της έρευνας για το EyeforTravel.
Η πιο σημαντική τάση για τους προμηθευτές ταξιδιών είναι η GDPR και η ασφάλεια στον κυβερνοχώρο, ακολουθούμενη από μεγάλα δεδομένα και αναλύσεις.
Υπάρχει τεράστια αξία, αλλά οι μάρκες πρέπει να αποκτήσουν τα βασικά πρώτα. Να συμμορφωθούν με τους κανονισμούς, δημιουργώντας ασφαλείς, δομημένες και προσιτές βάσεις δεδομένων για σωστές μετρήσεις”.

Η έρευνα συνιστά στα εμπορικά σήματα να μεταφέρουν δεδομένα στο cloud και να επικεντρωθούν στη λήψη μιας εικόνας της συνολικής ζήτησης.