Η εξατομίκευση της τεχνητής νοημοσύνης μπορεί να αυξήσει τα έσοδα των ξενοδοχείων κατά περισσότερο από 10%.
Παράλληλα μειώνει το λειτουργικό κόστος τους σε ποσοστό άνω του 15%, όπως αποκαλύπτει έρευνα από την εταιρεία Colliers Inernational.

Η έκθεση που διεξήχθη αναφέρει ότι οι φορείς εκμετάλλευσης ξενοδοχείων αναμένουν ότι η τεχνολογία όπως η αναγνώριση φωνής και προσώπου, η εικονική πραγματικότητα και τα βιομετρικά στοιχεία θα πρέπει να ενσωματωθούν πλήρως στον τομέα της φιλοξενίας μέχρι το 2025.

Η τεχνολογία στις υπηρεσίες των ξενοδοχείων

Περίπου το 73% των χειρωνακτικών δραστηριοτήτων στον κλάδο της φιλοξενίας έχει την τεχνική δυναμική για αυτοματοποίηση.
Παγκόσμιοι φορείς εκμετάλλευσης ξενοδοχείων όπως οι MarriottHilton και Accor επενδύουν ήδη στην αυτοματοποίηση λειτουργιών του ανθρώπινου δυναμικού τους.

Ο διευθυντής της έκθεσης Arabian Travel MarketDanielle Curtis, ανέφερε ότι ο αντίκτυπος της αυτοματοποίησης στα ξενοδοχεία και τα ταξίδια και τον τουρισμό θα είναι πολυδιάστατος. Από την αναγνώριση φωνής και προσώπου, από τεχνολογίες chatbots και beacon έως την εικονική πραγματικότητα και τα ρομπότ θυρωρός.

Θέσεις εργασίας χάνονται και νέες δημιουργούνται

Ενώ η αυτοματοποίηση προβλέπεται να αντικαταστήσει μεγάλο αριθμό θέσεων εργασίας, μεταξύ 39 και 73 εκατομμυρίων μόνο στις ΗΠΑ, νέες θα δημιουργηθούν.

Μελέτη του McKinsey Global Institute, επισημαίνει ότι η καινοτόμος τεχνολογία δεν είναι εντελώς αρνητική.

Αντίθετα, θα δημιουργηθούν νέες θέσεις εργασίας. Οι υπάρχοντες ρόλοι θα επαναπροσδιοριστούν και οι εργαζόμενοι θα έχουν την ευκαιρία να προωθήσουν την καριέρα τους με πρόσθετη κατάρτιση.
Η μεγάλη πρόκληση θα είναι η προετοιμασία και η διαχείριση της μετάβασης από τώρα μέχρι το 2030.