Σύνταξη: tourismtoday.gr

Εν όψει της νέας χρονιάς, η Mabrian πάροχος ταξιδιωτικών πληροφοριών, αποκαλύπτει την παγκόσμια αεροπορική κίνηση.
Αναλύει την χωρητικότητας εισερχόμενων διεθνών αεροπορικών αφίξεων για το πρώτο εξάμηνο του 2022.

Στο Tourism Atlas 2022 εξετάζει όλες τις μεγάλες γεωγραφικές περιοχές σε όλο τον κόσμο. Σε Αμερική, Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική και Ασία Ειρηνικός και Ωκεανία.

Εξετάζει τις πέντε κορυφαίες αγορές πηγών κάθε περιοχής για διεθνείς αεροπορικές αφίξεις. Συγκρίνοντας τα στοιχεία για την ίδια περίοδο του 2019.

Φώτο: Mabrian

«Καθώς πλησιάζουμε το 2022, πολλά τουριστικά συμβούλια εξετάζουν σε ποιες αγορές να προωθηθούν, σχολιάζει ο Carlos Cendra, Διευθυντής Πωλήσεων και Μάρκετινγκ στη Mabrian.

Όσον αφορά στο πώς κατατάσσονται οι πέντε πρώτες αγορές πηγής για κάθε περιοχή, δεν έχει αλλάξει τόσο πολύ με λίγες εξαιρέσεις».

Οι DMO’s δεν χρειάζεται να ξανασκεφτούν ποιο είναι το πιθανό κοινό τους

Η Γερμανία για παράδειγμα έπεσε από τη δεύτερη στην τρίτη θέση ως αγορά πηγής για τη Βόρεια Ευρώπη ή στην Ανατολική Ευρώπη που έπεσε από το νούμερο ένα στο νούμερο δύο.

«Αυτό σημαίνει ότι οι DMO’s δεν χρειάζεται να ξανασκεφτούν ποιο είναι το πιθανό κοινό τους», λέει ο Carlos Cendra.

Οι διαφορές σε σχέση με το 2019

Ωστόσο, υπογραμμίζει πως όταν εξετάζουμε τους απόλυτους αριθμούς, βλέπουμε κάποιες δραστικές διαφορές σε σύγκριση με το 2019.

Για παράδειγμα, η Ιαπωνία ως αγορά πηγής για την Ασία έχει μειωθεί κατά 62%. Και οι ΗΠΑ ως αγορά πηγής για τη Βόρεια Αμερική μειώνονται σχεδόν κατά 25%.
Άρα συνολικά αυτό δείχνει ότι η ανάκαμψη είναι ακόμη πολύ μακριά.

Ακόμα κι αν τα πράγματα εξελιχθούν πιο γρήγορα στις αρχές του 2022 από ό,τι ήλπιζαν οι προγραμματιστές των αεροπορικών εταιρειών, η προσθήκη επιπλέον χωρητικότητας διαρκεί μήνες και περισσότερο.

Επομένως είμαστε αρκετά βέβαιοι ότι το τελικό αποτέλεσμα δεν θα είναι πολύ υψηλότερο από τον σημερινό προγραμματισμό, ακόμη και στο καλύτερο σενάριο.

Παρόλα αυτά υπάρχουν κάποια θετικά. Όπως το ότι η ικανότητα διεθνών αεροπορικών αφίξεων για τη Βόρεια Αμερική από το Μεξικό έχει αυξηθεί κατά σχεδόν 15% και για την Κεντρική Αμερική από τις ΗΠΑ σχεδόν κατά 20%.
Συμβουλεύουμε τα τουριστικά συμβούλια αυτών των περιοχών να το λάβουν υπόψη για τις επερχόμενες προσφορές τους».