Τα προσαρμοσμένα είδη κοινού είναι πλέον διαθέσιμα στο Google Ads για καμπάνιες προβολής, Gmail και YouTube.
Τι άλλαξε; Οι χρήστες δεν δημιουργούν πλέον προσαρμοσμένα συναφή είδη κοινού ή προθέματα κοινού.
Τώρα, όταν ρυθμίζουν ένα νέο προσαρμοσμένο κοινό από την καρτέλα “προσαρμοσμένα είδη κοινού” θα έχουν την επιλογή δημιουργίας κοινού βάσει:
- Ατόμων με συγκεκριμένα ενδιαφέροντα ή προθέσεων αγοράς.
- Ατόμων που πραγματοποίησαν αναζήτηση για συγκεκριμένα όροι σχετικά με τις ιδιότητες της Google (όπως το Google.com και το YouTube).
Στη συνέχεια, η στόχευση μπορεί να επεκταθεί με διευθύνσεις URL, εφαρμογές από μια λίστα. Ακόμα και από τύπους τοποθεσιών που επισκέπτονται οι χρήστες από μια αναπτυσσόμενη λίστα.
Τα οφέλη για τα ξενοδοχεία
Η αξιοποίηση προσαρμοσμένων ειδών επιτρέπει στους εμπόρους ξενοδοχείων να δημιουργήσουν περισσότερα είδη κοινού βάσει προσωπικών πελατών.
Για παράδειγμα, εάν η άνοιξη είναι μια περίοδος ανάγκης για το πολυτελές ξενοδοχείο ή το θέρετρο σας και οι οικογένειες αποτελούν βασικό τμήμα, μπορείτε να συνδυάσετε δημογραφικά στοιχεία με ενδιαφέροντα (στόχευση συνάφειας). Καθώς και με προθέσεις αγοράς (στόχευση εντός αγοράς) κάτω από προσαρμοσμένα είδη κοινού.
Έτσι θα δημιουργήσετε ένα κοινό που αποτελείται από γονείς στην κορυφαία ομάδα εισοδήματος που έχουν παιδιά σχολικής ηλικίας και είναι στην αγορά για διακοπές στον προορισμό σας.
Μπορείτε επίσης να προσθέσετε ένα κοινό πολυτελούς ταξιδιού. Για να βεβαιωθείτε ότι οι οικογένειες υψηλού εισοδήματος που προσεγγίζετε ενδιαφέρονται πράγματι για ταξίδια και ξενοδοχεία πολυτελείας.