Οι millennials τα θέλουν όλα στα ταξίδια τους. Για το λόγο αυτό οι τουριστικές επιχειρήσεις πρέπει να προσαρμόσουν τις παρεχόμενες υπηρεσίες τους στις απαιτήσεις τους προκειμένου να κρατήσουν αμείωτο το ενδιαφέρον τους.
Ποιες κινήσεις όμως πρέπει να κάνουν οι ξενοδόχοι για να κρατήσουν αυτή την κατηγορία ταξιδιωτών ;
Σκεφτείτε περιβαλλοντικά
Οι Millennials «αγκαλιάζουν» προϊόντα και υπηρεσίες που βελτιώνουν την ποιότητα ζωής τους, αλλά και εκείνη της κοινωνίας. Αυτή η γενιά βρίσκεται σε βαθιά αναζήτηση για το νόημα της ζωής. Παράλληλα δεσμεύεται με μάρκες που κάνουν τη διαφορά για την κοινωνία.
Προσφέρετε γνήσιες πολιτισμικές εμπειρίες
Για το 60 έως 80% των millennials, η αυθεντικότητα είναι το νούμερο ένα για την επιλογή ενός ταξιδιού. Εκδρομές όσο το δυνατόν πλησιέστερες στον τοπικό πολιτισμό, με τοπικές εγκαταστάσεις, θα ευχαριστήσουν αυτή τη γενιά για να αναζητήσουν νόημα και πολιτιστικό εμπλουτισμό.
Aξέχαστες εμπειρίες
Χαλαρούς είναι ένας όρος που χαρακτηρίζει τους millennials. Οι άνθρωποι μεταξύ 18 και 35 ετών προτιμούν διασκεδαστικές, χαρούμενες και έντονες εμπειρίες Το YOLO είναι το σύνθημά τους!
Προωθήστε τα αυτόνομα/εξατομικευμένα ταξίδια
Οι millennials δεν είναι fans των all inclusive διακοπών. Τους αρέσει να έχουν πρόσβαση σε προσαρμοσμένες στις απαιτήσεις τους υπηρεσίες και προϊόντα, συμπεριλαμβανομένων των ταξιδιών. Είναι φιλελεύθεροι και προτιμούν ευελιξία στην άνεση. Εξ ου και η επιτυχία των οδικών ταξιδιών.
Επικοινωνία μέσω των social media
Είναι αδύνατο να αποφύγουμε τα κοινωνικά μέσα σήμερα, ειδικά το Facebook και το Instagram για τη γενιά Y. Κατά μέσο όρο, οι Millennials δαπανούν 2 ώρες και 39 λεπτά την ημέρα σε αυτούς τους ιστότοπους. Και το θεωρούν πολύ σημαντικό.
Το ταξίδι πρέπει να είναι «κοινόχρηστο». Δηλαδή πρέπει να τους επιτρέπει να δώσουν μια ιδανική ιδέα για τον εαυτό τους και να προσελκύσουν την υποστήριξη των συνομηλίκων τους. Τα κοινωνικά μέσα πρέπει να τους προσφέρουν συνεχή έμπνευση για τις επόμενες διακοπές τους.