To 48% των χρηστών του Instagram χρησιμοποιούν αυτό το κοινωνικό δίκτυο για να ανακαλύψουν και να επιλέξουν τους προορισμούς που θα επισκεφθούν κατά τη διάρκεια των ταξιδιών τους.

Ο αριθμός αυτός αυξάνεται με την πάροδο των ετών, καθιστώντας το instagram σημαντικό εργαλείο κατά τον προγραμματισμό των διακοπών.

Πόσο επηρεάζει το Instagram τις τουριστικές επιχειρήσεις

Το Instagram έχει γίνει μέρος της καθημερινότητάς μας. Ωστόσο, δεν λαμβάνουμε υπόψη μόνο τις προτάσεις από κοντινούς μας ανθρώπους όταν σχεδιάζουμε ταξίδια.

Μια κλασική στρατηγική στο Instagram είναι να ακολουθούμε ανθρώπους που έχουν παρόμοιες αναζητήσεις, τρόπο ζωής και κίνητρα. Οι ταξιδιωτικές τους αποδράσεις μπορούν να χρησιμεύσουν ως έμπνευση για ταξίδια.

Εξάλλου το εν λόγω κοινωνικό δίκτυο έχει, κατά μέσο όρο, 400 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες. Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι πολλοί χρήστες του Instagram έχουν γίνει πρεσβευτές μιας μάρκας προϊόντος για τις δικές τους χώρες.

Πολλά ξενοδοχεία, ταξιδιωτικοί πράκτορες και αεροπορικές εταιρείες έχουν δει το Instagram ως έναν τρόπο προσέγγισης νέων πελατών και αγορών. Είναι αναμφισβήτητο ότι τα κοινωνικά μέσα θέλουν να αυξήσουν σημαντικά τον όγκο των επιχειρήσεων για κάθε επιχειρηματία στον τομέα των ταξιδιών και της φιλοξενίας.

Αυτό συμβαίνει επειδή, με τις σωστές ενέργειες, το Instagram συμβάλλει στην επέκταση της παρουσίας της επιχείρησης και στην προώθηση ενός τουριστικού προϊόντος ή υπηρεσίας μέσω ενός καναλιού με ένα ευρύ κοινό.

Επίσης αποτελεί τον ιδανικό τρόπο για να οικοδομήσει κανείς μια καλή φήμη για την τουριστική του επιχείρηση.

Ακόμα το κοινωνικό δίκτυο σας επιτρέπει να μελετήσετε την αγορά και τη ζήτηση των πελατών σε ψηφιακό επίπεδο.

Τι παρέχει το Instagram σε επίπεδο marketing

-ποιο είναι το κοινό-στόχος μας,

-ποιο είναι το προτιμώμενο περιεχόμενό τους ή τα προϊόντα τους και

-ποιες είναι οι καταναλωτικές συνήθειες τους.

Συνολικά, αυτό είναι ένα μεγάλο πλεονέκτημα όταν πρόκειται για τη διαχείριση των προσφορών, τη δημιουργία και την εισαγωγή νέων προϊόντων ή τη χάραξη στρατηγικής πωλήσεων.