Περίπου 1 δις δολάρια επέστρεψαν σε πελάτες τους έως τις 3 Απριλίου Αμερικανοί tour operators και προμηθευτές περιοδειών, λόγω των ακυρώσεων που προκάλεσε ο ιός.

Αυτό αποκαλύπτει έρευνα του National Tour Association (NTA) που δίνει και την εικόνα του πόσο η έκρηξη του κορωνοϊού έχει επηρεάσει τον ταξιδιωτικό κλάδο.

Ο οικονομικός αντίκτυπος στις επιχειρήσεις αυτές είναι σημαντικός. Το 43% των tour operators και το 70% των προμηθευτών περιοδειών αναγκάστηκαν να απολύσουν τους εργαζόμενους τους.

  • Το 80% των tour operators πάγωσε ή μείωσε τον προϋπολογισμό του.
  • Το 74% των ταξιδιωτικών προμηθευτών έχουν κάνει το ίδιο.

Οι ταξιδιωτικοί πράκτορες έχουν ακυρώσει περισσότερα από 59.000 ταξίδια. Οι περισσότερες από τις ακυρώσεις, οι οποίες έχουν επηρεάσει 1,8 εκατομμύρια ταξιδιώτες, ήταν για ταξίδια τον Μάρτιο, τον Απρίλιο και τον Μάιο.

Το 80% έχουν ζητήσει οικονομική ενίσχυση στο πλαίσιο του νόμου CARES, που εγκρίθηκε από το Κογκρέσο αυτό το μήνα.

Η έρευνα περιελάμβανε επίσης τον αντίκτυπο στους οργανισμούς μάρκετινγκ προορισμού (DMOs), οι οποίοι επίσης βιώνουν σημαντική πτώση στις επιχειρήσεις κατά τη διάρκεια της επιδημίας. Πολλοί από αυτούς τους οργανισμούς δεν μπορούν να λάβουν βοήθεια βάσει του νόμου CARES.

  • Το 90% αυτών των οργανώσεων είχε παγώσει ή μείωσε τους προϋπολογισμούς του.
  • Το 59% δήλωσε ότι μείωσε θέσεις προσωπικού ή ώρες.

Η συντριπτική πλειοψηφία των DMOs και των ταξιδιωτικών πρακτορείων ανέφεραν ότι παραμένουν ανοιχτά κατά τη διάρκεια της πανδημίας με υπαλλήλους που εργάζονται εξ αποστάσεως. Όσον αφορά τους προμηθευτές περιοδειών τουλάχιστον οι μισοί έκλεισαν προσωρινά.