Σύνταξη: tourismtoday.gr

Οι κριτικές από επισκέπτες δεν είναι απλώς ένα σημείο αναφοράς, αλλά ένα βασικό εργαλείο λήψης αποφάσεων για τους ταξιδιώτες. Επηρεάζουν τόσο τις κρατήσεις τους όσο και τις αντιλήψεις για ξενοδοχεία και θέρετρα.

Αυτό αποκαλύπτει νέα έρευνα της Accor σε πέντε ευρωπαϊκές χώρες και 5.000 ταξιδιώτες που έμειναν σε ξενοδοχείο ή θέρετρο τους τελευταίους 12 μήνες.

Οι κριτικές και οι αξιολογήσεις είναι ο δεύτερος πιο σημαντικός παράγοντας στη διαδικασία απόφασης κράτησης.
Κατατάσσονται ακριβώς πίσω από τα δωμάτια και τις ανέσεις και ξεπερνούν κριτήρια όπως επιλογές φαγητού, σύνδεση Wi-Fi και πρότυπα υγείας και υγιεινής.

  • Το 97% έχει συμβουλευτεί κριτικές από επισκέπτες πριν κάνει κράτηση για διαμονή.
  • Σχεδόν τέσσερις στους δέκα (38%) το κάνουν αυτό κάθε φορά που κάνουν κράτηση και ένα επιπλέον 38% το κάνει τις περισσότερες φορές.
  • Οι ταξιδιώτες διαβάζουν κατά μέσο όρο, εννέα κριτικές (8,63) για κάθε ξενοδοχείο ή θέρετρο που θέλουν να μείνουν.
  • Οι Πολωνοί διαβάζουν τις περισσότερες (10,58).

Οι πληροφορίες που ενδιαφέρουν περισσότερο για το κατάλυμα

  • Η καθαριότητα (52%).
  • Σχέση ποιότητας-τιμής (27%).
  • Υπνοδωμάτια (26%).
  • Τοποθεσία (21%).
  • Φιλικότητα προσωπικού (19%).

Για ποιους ταξιδιώτες  είναι σημαντικές οι κριτικές

  • Η ανάγνωση κριτικών είναι κρίσιμο μέρος της διαδικασίας λήψης αποφάσεων (66%), με το 55% των επιχειρηματιών να συμφωνεί.
  • Για όσους θέλουν να κλείσουν ένα ταξίδι μακριά με έναν συνεργάτη (85%).
  • Στις οικογενειακές διακοπές (82%).

Η πλειονότητα αυτών που διαβάζει κριτικές (63%) προσπαθεί να ακολουθήσει μια ισορροπημένη προσέγγιση. Αναγνωρίζει τόσο τις θετικές όσο και τις αρνητικές, με τους τουρίστες από το Ηνωμένο Βασίλειο να είναι πιο πιθανό να το κάνουν.

Περισσότερα από τα δύο τρίτα (67%) θα αγνοήσουν όσες είναι άνω των έξι μηνών, επιβεβαιώνοντας τη σημασία των πρόσφατων.

Ποιοι ταξιδιώτες γράφουν κριτική

  • Μετά τη διαμονή τους σε ξενοδοχείο ή θέρετρο, σχεδόν έξι στους δέκα (57%) γράφουν οι ίδιοι κριτικές, σχεδόν για τις μισές.
  • Το 10% το κάνει μετά από κάθε διαμονή και ένα άλλο 30% το κάνει τις περισσότερες φορές.
  • Οι τουρίστες από την Πολωνία είναι πιο πιθανό να γράψουν κριτικές, με το 95% να το έχει κάνει.
  • Ακολουθούν οι ταξιδιώτες από την Ισπανία (94%), τη Γερμανία (85%) και τη Γαλλία (84%), με τους επισκέπτες του Ηνωμένου Βασιλείου (79%) να έχουν τις λιγότερες πιθανότητες να το κάνουν.
  • Τα μέλη των προγραμμάτων επιβράβευσης είναι πιο πιθανό να ολοκληρώσουν τη διαμονή τους σε ξενοδοχείο ή θέρετρο με μια κριτική, με το 94% να γράφει έναντι του 79% των μη μελών.
  • Το 71% εκτιμά τα ξενοδοχεία που αφιερώνουν χρόνο για να απαντήσουν σε κριτικές, καθώς αποδεικνύει ότι τα σχόλια των πελατών εκτιμώνται ιδιαίτερα.
  • Αυτό το συναίσθημα ήταν ισχυρότερο στην Ισπανία, με το 78% να συμφωνεί και το χαμηλότερο στο Ηνωμένο Βασίλειο, με 59%.
  • Ωστόσο, το 12% εξέφρασε ότι δεν ήταν υπέρ των ξενοδοχείων ή θέρετρων να απαντούν σε κριτικές πελατών, δηλώνοντας ότι μπορεί να φαίνεται ανειλικρινές ή ως μια επιχειρηματική απαίτηση.