Σύνταξη: tourismtoday.gr

Η πλειονότητα των Αμερικανών ταξιδιωτών σκοπεύει να πραγματοποιήσει τουλάχιστον ένα ακόμα ταξίδι έως το τέλος του έτους, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα του Forbes Advisor.

Ο συνδυασμός των χαμηλότερων θερμοκρασιών, του μικρότερου πλήθους τουριστών και του χαμηλότερου κόστους των ταξιδιών κατά τη διάρκεια του φθινοπώρου και του χειμώνα αποδεικνύεται ιδιαίτερα δελεαστικός.

  • Το 83% των καταναλωτών σχεδιάζει να κάνει τουλάχιστον ένα ακόμη ταξίδι φέτος
  • Η συντριπτική πλειονότητα των Αμερικανών θα ταξιδέψει τους επόμενους μήνες.
  • Το 15% σχεδιάζει να κάνει ένα ταξίδι μεταξύ Οκτωβρίου και Δεκεμβρίου 2023
  • Το 38% σχεδιάζει να κάνει δύο ταξίδια στο ίδιο χρονικό διάστημα
  • Το 30% σχεδιάζει να κάνει τρία ή περισσότερα ταξίδια πριν από το τέλος του χρόνου.

Πηγή: Forbes Advisor

Η τάση για φθινοπωρινά ταξίδια επεκτείνεται σε όλες τις δημογραφικές ομάδες. Δεν αποτελεί έκπληξη ότι οι Αμερικανοί υψηλού εισοδήματος θα ταξιδεύουν περισσότερο από τα άτομα με χαμηλότερο εισόδημα.

  • Το 94% με συνολικό οικογενειακό εισόδημα μεταξύ 150.001 δολ και 200.000 δολ σχεδιάζει να ταξιδέψει τουλάχιστον δύο φορές, σε σύγκριση με το 24% που έχει εισόδημα κάτω από 50.000 δολ ετησίως.
  • Η γενιά Gen Z σχεδιάζει να ταξιδέψει περισσότερο, με το 83% των ηλικιών μεταξύ 18 και 26 ετών να σχεδιάζει να ταξιδέψει δύο ή περισσότερες φορές στο υπόλοιπο του 2023.
  • Ακολουθεί η γενιά των Millennials με ποσοσό 81%, οι  με 53%, οι Baby Boomers με 35% και οι Silent Generation με ποσοστό 35%.
  • Οι οικογένειες με παιδιά ταξιδεύουν επίσης πολύ. Τουλάχιστον το 75% των οικογενειών θα ταξιδέψει δύο ή περισσότερες φορές από τον Οκτώβριο έως τον Δεκέμβριο, υπερδιπλάσιο από αυτό των ζευγαριών χωρίς παιδιά (37%) ή των ανύπαντρων ενηλίκων (32%).
  • Σχεδόν τα τρία τέταρτα, ή το 74%, θα πραγματοποιήσει με αεροπλάνο τουλάχιστον ένα ταξίδι.
  • Το 72% θα ταξιδέψει κυρίως με αυτοκίνητο.
  • Περίπου το 57%, από αυτούς που θα επιλέξουν αεροπλάνο, θα πετάξει τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό μέχρι το τέλος του έτους.
  • Το 23% θα πετάξει μόνο στο εσωτερικό σε ένα ή περισσότερα ταξίδια
  • Το 19% θα πετάξει μόνο στο εξωτερικό.
  • Ακόμη και όσοι οδηγούν σχεδιάζουν να διανύσουν μεγαλύτερες αποστάσεις: το 50% σχεδιάζει να οδηγήσει μεταξύ έξι και 10 ωρών για να φτάσει στον προορισμό το, ενώ το 12% σχεδιάζει να περισσότερες από 10 ώρες.
  • Η πιο συνηθισμένη διάρκεια ταξιδιού θα διαρκέσει μεταξύ τεσσάρων και έξι ημερών, με το 65% να σχεδιάζει ταξίδια αυτής της διάρκειας.
  • Σχεδόν το 46% θα κάνει ταξίδια μεταξύ επτά και 10 ημερών και το 37% σχεδιάζει μικρότερα ταξίδια μόνο μιας έως τριών ημερών.
  • Τα ταξίδια μεγαλύτερης διάρκειας άνω των 11 ημερών είναι τα λιγότερο δημοφιλή, αντιπροσωπεύοντας μόνο το 17%.

O Οκτώβριος αυξάνει τη δημικότητά του

Αν και ο Οκτώβριος δεν ήταν παραδοσιακά μια ιδιαίτερα δημοφιλής για διακοπές, εντούτοις αυξάνει τη δημοτικότητά του.

  • Το 49% θα ταξιδέψει για τον συγκεκριμένο μήνα για πολλούς λόγους.
  • Οι προορισμοί για το Halloween είναι ο τρίτος πιο δημοφιλής τύπος ταξιδιού φέτος.
  • Το 45% σχεδιάζει να ταξιδεψει σε έναν από αυτούς, ενώ το 38% σχεδιάζει να ταξιδέψειι με αυτόν τον στόχο.

Τα ταξίδια στις γιορτές είναι πάντα δημοφιλή κάτι που αποδεικνύεται και φέτος

  • Το 62% θα ταξιδέψει τον Νοέμβριο. Πιθανότατα, ένα μεγάλο μέρος αυτού επικεντρώνεται γύρω από την Ημέρα των Ευχαριστιών, καθώς το 63% σημείωσε ότι θα ταξιδέψει για να γιορτάσει τις διακοπές με την οικογένεια και τους φίλους.
  • Επιπλέον, το 44% θα ταξιδέψει τον Δεκέμβριο.
  • Το 48% θα ταξιδέψει για χειμερινό προορισμό,για σκι ή άλλα χειμερινά σπορ, ενώ μόνο
  • το 15% επιλέγει προορισμούς με ζεστό καιρό.

Άλλοι δημοφιλείς τύποι ταξιδιού για το υπόλοιπο του 2023 είναι οι αποδράσεις στην πόλη (45%) και η παρακολούθηση αθλητικών εκδηλώσεων (39%).

Πηγή: Forbes Advisor

Σχεδιασμός μελλοντικών ταξιδιών

Το 55% των Αμερικανών σχεδιάζει ένα ταξίδι τρεις μήνες πριν το πραγματοποιήσει, ενώ το 12% προγραμματίζει σε λιγότερο από ένα μήνα. Την ίδια στιγμή λιγότερο από το 6% των ερωτηθέντων στην έρευνα σχεδιάζει περισσότερο από έξι μήνες πριν.

Πάνω από το 70% χρησιμοποιεί πόντους και μίλια για να καλύψει τουλάχιστον μέρος των εξόδων του ταξιδιού, αποδεικνύοντας ότι υπάρχει θεμιτή αξία από τα προγράμματα επιβράβευσης.

Πηγή: Forbes Advisor

Αυτό δεν εμποδίζει τους περισσότερους Αμερικανούς να ταξιδεύουν και όλοι έχουν διαφορετικές προσεγγίσεις για την κάλυψη αυτών των δαπανών.

  • Το 60% περιόρισε ή μείωσε τις δαπάνες για φαγητό και ψυχαγωγία στο σπίτι προκειμένου να πληρώσει αργότερα για ταξίδια.
  • Το 48% διέκοψε ή περιόρισε τις συνταξιοδοτικές αποταμιεύσεις
  • Το 42% σταμάτησε ή μείωσε τις αποταμιεύσεις για την αγορά κατοικίας.
Πηγή: Forbes Advisor

Το 46% θα βασιστεί στο χρέος της πιστωτικής κάρτας για την κάλυψη των εξόδων ταξιδίου

Περίπου το 1/3 αναμένει ότι το φθινοπωρινό τους ταξίδι θα κοστίσει από μία έως δύο χιλιάδες δολ, το οποίο αντιστοιχεί στο μέσο κόστος ταξιδιού για διακοπές τριών διανυκτερεύσεων.

Πηγή: Forbes Advisor
  • Το 47% σκοπεύει να εκδόσει νέα πιστωτική κάρτα
  • Το 53% των Αμερικανών με οικογενειακό εισόδημα από 100.001 δολ  έως 150.000 δολ εξετάζει την επιλογή
  • Το ίδιο ισχύει και για το 51% των Αμερικανών με οικογενειακό εισόδημα από 150.001 δολ έως 200.000 δολ.