Σύνταξη: tourismtoday.gr
Ο τεχνολογικός κολοσσός Microsoft ανακοίνωσε πριν από λίγο ότι επιδιορθώθηκε η υποκείμενη αιτία τεχνικού προβλήματος εφαρμογών και υπηρεσιών της 365.
Ωστόσο, τα κατάλοιπα των συνεπειών από τα προβλήματα κυβερνοασφάλειας εξακολουθούν να επηρεάζουν κάποιους πελάτες.
Το πρόβλημα που ευθύνεται για την τεράστια τεχνική βλάβη και προκάλεσε “μπλακ άουτ” και χάος σε αροδρόμια όλο τον κόσμο “έχει ταυτοποιηθεί”.
Βρίσκεται στην “διαδικασία επίλυσης”, όπως είπε ο George Kurtz, διευθύνων σύμβουλος της αμερικανικής εταιρείας κυβερνοασφάλειας Crowdstrike.
Ο George Kurtz ζήτησε συγγνώμη για την τεράστια τεχνική βλάβη η οποία έχει επηρεάσει επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο. Δεσμεύτηκε να συνεργαστεί με όλους τους πελάτες της εταιρείας καθώς και αυτοί εργάζονται για να επαναφέρουν τις διαδικτυακές τους λειτουργίες.
Αεροπορικές εταιρείες καθήλωσαν αεροπλάνα, ακύρωσαν πτήσεις και τεράστιες ουρές αναμονής σχηματίστηκαν στους αερολιμένες.
Ο ευρωπαϊκός οργανισμός ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας Eurocontrol, αναφέρει ότι δεν είναι σαφές πόσα δρομολόγια είχαν επηρεαστεί στην ήπειρο.
Από τις 110.000 προγραμματισμένες εμπορικές πτήσεις σήμερα, οι 1.390 έχουν ακυρωθεί παγκοσμίως και περισσότερες θα ακυρωθούν, σύμφωνα με στοιχεία της Cirium.
Ακόμη και οι αεροπορικές εταιρείες που δεν επηρεάστηκαν άμεσα αντιμετώπισαν καθυστερήσεις λόγω της παγκόσμιας φύσης της διακοπής.
Οι πρώτες δυσλειτουργίες καταγράφηκαν στις ΗΠΑ αργά την Πέμπτη, λόγω προβλημάτων με υπηρεσίες της Microsoft, όπως τα λογισμικά Azure και 365.
Η Frontier Airlines, αναγκάστηκε να αναστείλει τις πτήσεις για περισσότερες από δύο ώρες, αποδίδοντας το πρόβλημα στις διαδικτυακές υπηρεσίες της Microsoft. Η αεροπορική εταιρεία ήρε την αναστολή των πτήσεων στις 23:00 ώρα Νέας Υόρκης.
Οι αεροπορικές εταιρείες στoυς κόμβους της Βομβάης και του Χονγκ Κονγκ επανήλθαν στον χειροκίνητο έλεγχο επιβατών, λόγω των τεχνικών προβλημάτων.
Το αεροδρόμιο στο Βερολίνο ενημέρωσε ότι “αναστέλλονται προσωρινά οι πτήσεις λόγω τεχνικού προβλήματος”.
Ο διαχειριστής αερολιμένων Ισπανίας Aena ανακοίνωσε ότι ένα “συμβάν έχει δημιουργήσει προβλήματα στο σύστημα υπολογιστών όλων των ισπανικών αεροδρομίων και μπορεί να οδηγήσει σε καθυστερήσεις πτήσεων”.
Οι επιβάτες στο αεροδρόμιο του Εδιμβούργου, δεν μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν τα αυτόματα μηχανήματα καρτών επιβίβασης. Οι οθόνες δείχνουν μήνυμα ότι “ο σέρβερ είναι εκτός διαδικτύου”.
Επίσης, το Schiphol στην Ολλανδία ανέφερε έχει επηρεαστεί από την παγκόσμια τεχνική βλάβη και συνιστά στους επιβάτες που είναι προγραμματισμένο να ταξιδέψουν σήμερα να επικοινωνήσουν πρώτα με την αεροπορική τους εταιρεία.