Σύνταξη: tourismtoday.gr

Η NerdWallet κυκλοφόρησε την πιο πρόσφατη ολοκληρωμένη ανάλυση της για το πώς εννέα αεροπορικές εταιρείες των ΗΠΑ ανταποκρίνονται στην πανδημία COVID-19.

Εξετάζοντας τόσο τα μέτρα υγείας και ασφάλειας που λαμβάνουν οι αερομεταφορείς για να διασφαλίσουν την ασφάλεια των επιβατών όσο και την ευελιξία που προσφέρει ο καθένας για νέες και υπάρχουσες κρατήσεις.

Το NerdWallet ανέλυσε μεταξύ άλλων:

  • Την επιβολή της μάσκας.
  • Τα πλήρως ή μερικώς μπλοκαρισμένα καθίσματα.
  • Τις διαδικασίες επιβίβασης.
  • Την εξέταση επιβατών.
  • Τον αριθμό επιτρεπόμενων αλλαγών.
  • Την ευελιξία και τα κουπόνια.

Ακολουθούν τα αποτελέσματα βάσει ανάλυσης από τις 7 Μαρτίου 2021.

Πώς ανταποκρίνονται στην πανδημία οι αερομεταφορείς των ΗΠΑ

Delta Air Lines

Η Delta Airlines συνεχίζει να πρωτοστατεί ως προς την ασφάλεια στην εποχή του COVID, σημειώνοντας ένα τέλειο 5 στα 5 συνολικά.

Η Delta είναι επί του παρόντος η μόνη αεροπορική εταιρεία των ΗΠΑ που εξακολουθεί να περιορίζει την ικανότητα να διατηρεί τα μεσαία καθίσματα ανοιχτά (έως τις 30 Απριλίου) για να επιτρέπεται η φυσική απόσταση στις πτήσεις.

Η αεροπορική εταιρεία κέρδισε όλες τις βασικές κατηγορίες που εξέτασε η NerdWallet, συμπεριλαμβανομένων των πολιτικών υγείας και ασφάλειας, ευέλικτες επιλογές κράτησης και διευρυμένα ταξιδιωτικά κουπόνια.

Alaska Airlines

Με βαθμολογία NerdWallet 4,2 στα 5, η Alaska Airlines είναι μόνη της στη δεύτερη θέση.

Ο αερομεταφορέας είναι ο μόνος που παρέχει αποκλεισμό καθισμάτων στην οικονομία premium και έχει εισαγάγει νέες επιλογές χωρίς αφή για να μειώσει την πιθανή εξάπλωση του COVID-19.

JetBlue

Η JetBlue κατατάσσεται στην τρίτη θέση για τις πολιτικές υγείας και στην τρίτη για ευέλικτες πολιτικές κρατήσεων.

Το αποτέλεσμα είναι τρίτη θέση με βαθμολογία απόκρισης COVID-19 3,7 στα 5 συνολικά.

Η αεροπορική εταιρεία ανακοίνωσε πρόσφατα την κυκλοφορία ενός ψηφιακού δελτίου υγείας για πελάτες που ταξιδεύουν από τη Βοστόνη στην Αρούμπα επιτρέποντας βολικές δοκιμές στο σπίτι και βελτιωμένη διαδικασία άφιξης.

Southwest Airlines

Η χαμηλού κόστους Southwest Airlines πρωτοστάτησε στην ευέλικτη πολιτική αλλαγής και ακύρωσης πολύ πριν από την πανδημία.

Οπότε δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι ο αερομεταφορέας σημείωσε 5 στα 5 για ευέλικτες πολιτικές κράτησης.

Δυστυχώς, ο αερομεταφορέας σταμάτησε να μπλοκάρει τα μεσαία καθίσματα στα τέλη του περασμένου έτους.

Frontier Airlines

Η εξαιρετικά χαμηλού κόστους αεροπορική εταιρεία Frontier Airlines κατατάσσεται στη μέση του πακέτου με βάση την τελευταία ανάλυση της NerdWallet, βαθμολογία 3,2 στα 5 συνολικά.

Η βαθμολογία 4,3 για ευέλικτες πολιτικές κρατήσεων είναι ισοδύναμη με την τρίτη καλύτερη.

Η αεροπορική εταιρεία θα συνεχίσει να παραιτείται από τα τέλη αλλαγής και ακύρωσης για ταξίδια έως τις 31 Μαρτίου, εφόσον πραγματοποιούνται πριν από την απαιτούμενη ώρα check-in.

Hawaiian Airlines

Η Hawaiian Airlines έχει καλή βαθμολογία για την ευελιξία των κρατήσεων την εποχή του COVID-19 (4,3 στα 5).
Αλλά κακή για τις πολιτικές υγείας και ασφάλειας (2 στις 5).

American Airlines

Η American Airlines είχε βαθμολογία απόκρισης COVID-19 2,8 στα 5. Η αεροπορική εταιρεία συνδέεται με τη χαμηλότερη βαθμολογία για ευέλικτες πολιτικές κρατήσεων (3,7 στα 5). Στις πολιτικές υγείας και ασφάλειας, τα πήγε χειρότερα με 2 στα 5.

United Airlines

Η United σημείωσε μόλις 2 στα 5 για πολιτικές υγείας και ασφάλειας και 3,7 για ευέλικτες πολιτικές κρατήσεων.

Η αεροπορική εταιρεία καταργεί μόνιμα τα τέλη αλλαγής για τα περισσότερα εισιτήρια οικονομίας και premium για ταξίδια εντός των ΗΠΑ και μεταξύ των ΗΠΑ και του Μεξικού ή της Καραϊβικής, αλλά θα επιβάλλονται κυρώσεις για τα εισιτήρια βασικής οικονομίας από την 1η Απριλίου.

Spirit Airlines

Η φιλική προς τον προϋπολογισμό Spirit Airlines παρουσίασε τη χειρότερη από τις εννέα αεροπορικές εταιρείες των ΗΠΑ που ανέλυσε η NerdWallet, σημειώνοντας συνολικά μόλις 1,8 (στα 5) συνολικά.
Η Spirit ήταν η μόνη αεροπορική εταιρεία που κέρδισε 0 για τις πολιτικές υγείας.
Στις ευέλικτες πολιτικές κράτησης, τα πήγε καλύτερα κερδίζοντας 3,7 στα 5.