Σύνταξη: tourismtoday.gr

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός ήταν πάντα στην πρώτη γραμμή για τη Hyatt, με γνώμονα την φροντίδα των επισκεπτών της.

Όταν χτύπησε η πανδημία του COVID-19, οι ηγέτες της Hyatt κατάλαβαν ότι έφτασε ο καιρός να διπλασιάσουν την φροντίδα.
Αυτό περιλάμβανε αυξημένη εστίαση στην ψηφιακή δέσμευση, την ψηφιακή υιοθέτηση και την ταχύτητα των δεδομένων για ταχύτερη λήψη αποφάσεων.

«Η λέξη «φροντίδα» βρίσκεται στον πυρήνα αυτού που κάνουμε, λέει ο Benjamin Weiss, Διευθυντής, Global Digital Product Management της Hyatt.

Όταν ρίξαμε μια ματιά στην εμπειρία ψηφιακών επισκεπτών κατά τη διάρκεια της διαμονής, συνειδητοποιήσαμε ότι είναι κάτι περισσότερο από ένα απλό πλαίσιο ελέγχου.

Θέλουμε να βελτιώσουμε την εμπειρία για να την κάνουμε πραγματικά επικεντρωμένη στους επισκέπτες».

Χρήση της ψηφιακής για τη βελτίωση της εμπειρίας των επισκεπτών

Η Hyatt συγκέντρωσε δεδομένα για τον μετριασμό όσο το δυνατόν μεγαλύτερης τριβής στην ψηφιακή εμπειρία επισκεπτών.

Για παράδειγμα, εάν το δωμάτιο ενός επισκέπτη μετακινήθηκε, θα πρέπει να μεταβεί στην εφαρμογή για να δει την αλλαγή.

Σε μια πραγματικά απρόσκοπτη εμπειρία, μια ανανέωση θα ήταν σχεδόν άμεση και ο επισκέπτης θα ενημερωνόταν ότι το δωμάτιο είχε αλλάξει με ένα ενημερωμένο ψηφιακό κλειδί.

Η Hyatt συνεργάστηκε με έναν κορυφαίο πάροχο smartphone που επιτρέπει την ενσωμάτωση ψηφιακού κλειδιού στην εφαρμογή πορτοφολιού τους.

Ωστόσο, προέκυψε μια άλλη πρόκληση. Το λογισμικό απαιτούσε τα δεδομένα να είναι εκτός τοποθεσίας και η εφαρμογή να μην εξαρτάται από τη σύνδεση δικτύου, έτσι ώστε το ψηφιακό κλειδί να μπορεί να λειτουργεί ακόμα κι αν το τηλέφωνο του επισκέπτη δεν είναι συνδεδεμένο στο διαδίκτυο.

Αλλά αυτό σήμαινε ότι η Hyatt έπρεπε να είναι πολύ προληπτική για να διατηρεί τα δεδομένα συγχρονισμένα.

Τα δεδομένα σε πραγματικό χρόνο οδηγούν σε ταχύτερη λήψη αποφάσεων

Τότε ήταν που η Hyatt στράφηκε στην Hapi για να παράσχει μια υπηρεσία ολοκλήρωσης off-the-shelf και να χρησιμεύσει ως ευέλικτος συνεργάτης στη διαδικασία ψηφιακής υιοθεσίας.

Η Hapi εκθέτει σε κλίμακα ροές εκδηλώσεων και API συναλλαγών, βοηθώντας ξενοδοχειακές εταιρείες όπως η Hyatt να καινοτομούν πιο γρήγορα δημιουργώντας ευκαιρίες ενοποίησης, ανάπτυξης και ανάπτυξης.

Η ασφαλής ενσωμάτωση επιτρέπει στη Hyatt να έχει πρόσβαση σε κρίσιμα δεδομένα σε σύντομο χρονικό διάστημα με ελάχιστη έως καθόλου εργασία ανάπτυξης στο τέλος τους.

«Το Hapi έχει μια καλά σχεδιασμένη σουίτα ενσωμάτωσης, λέει ο Lawson Kelly, Global Chief Technology Officer στην Hyatt.

Μπορούν να παρέχουν δεδομένα γρήγορα και συνεργαστήκαμε για το πώς να καταναλώνουμε αυτά τα δεδομένα και να τα παρουσιάζουμε με τρόπο χρήσιμο, χωρίς τριβές και με καλό σχεδιασμό τόσο από πλευράς επισκέπτη όσο και από συναδέλφους.»