Η ταξιδιωτική βιομηχανία αντιμετώπισε μια υπαρξιακή κρίση φέτος με αύξηση του πραγματικού ΑΕΠ στο -4,8% το 2020, σύμφωνα με την παγκόσμια εταιρεία έρευνας αγοράς Euromonitor International.

Στη νέα έκθεσή  « Accelerating Travel Innovation after Coronavirus », η Euromonitor διερευνά πώς η καινοτομία θα είναι το κλειδί για να ξεκινήσει η ανάκαμψη, καθώς οι επιχειρήσεις προσπαθούν να ανακάμψουν και, η ψηφιοποίηση και η βιωσιμότητα επιταχύνονται.

Η πανδημία αποκάλυψε μερικές δυσάρεστες αλήθειες σχετικά με τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις που προκαλούνται από τα ταξίδια. Η δέσμευση της βιομηχανίας με τους στόχους αειφόρου ανάπτυξης είναι χαμηλότερη από άλλες βιομηχανίες, όπως καταναλωτικά αγαθά και συσκευασίες, ειδικά για υπεύθυνη κατανάλωση και παραγωγή (SDG12) με το 46,2% των ταξιδιωτικών επιχειρήσεων να συμμετέχουν, σε σύγκριση με τον μέσο όρο της βιομηχανίας 62,7%.

Αυτή η συνειδητοποίηση ωθεί τους καταναλωτές να αμφισβητήσουν τις ταξιδιωτικές τους συμπεριφορές και να στραφούν προς υπεύθυνη κατανάλωση.

«Σε παγκόσμιο επίπεδο, πάνω από το ένα πέμπτο των καταναλωτών σκέφτονται να απομακρυνθούν μόνιμα από τα διεθνή ταξίδια με την επιθυμία να μειώσουν τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα και να μείνουν πιο κοντά στο σπίτι», σχολιάζει η Caroline Bremner, επικεφαλής της ταξιδιωτικής έρευνας στο Euromonitor International.

«Αυτό το μήνυμα ενισχύεται σε περιοχές όπως η Σκανδιναβία και η Ευρώπη, όπου το 65% των ταξιδιωτικών επιχειρήσεων στις Σκανδιναβικές χώρες εφαρμόζουν μια στρατηγική αειφορίας , 10% υψηλότερη από τον παγκόσμιο μέσο όρο».

Για να δημιουργήσετε ένα ασφαλέστερο περιβάλλον για τους ταξιδιώτες, επιταχύνθηκε η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης και του αυτοματισμού , επαναπροσδιορίζοντας το ταξίδι των πελατών.

Οι εικονικές εμπειρίες έγιναν δημοφιλείς , ενώ η αυτοεξυπηρέτηση ενισχύθηκε.

Η ταξιδιωτική βιομηχανία δείχνει ανθεκτικότητα, ευελιξία και δύναμη σε περιόδους δυσκολιών και η καινοτομία αποτελεί βασικό μέσο για την προσαρμογή στο νέο φυσιολογικό και την πορεία προς την ανάκαμψη.

Η Caroline Bremner θα παρουσιάσει επίσης ουσιαστικά περισσότερες πληροφορίες για το θέμα στο WTM London 2020 στις 9 Νοεμβρίου 2020.