Σύνταξη: tourismtoday.gr
Στην συμμετοχικότητα και την βιωσιμότητα πρέπει να δώσουν προσοχή οι προορισμοί (DMO) και οι ταξιδιωτικές επωνυμίες αυτή τη στιγμή, αν θέλουν να προσεγγίσουν ταξιδιώτες.
Αυτό αποκαλύπτει μελέτη της Expedia, υπογραμμίζοντας πώς τώρα περισσότερο από ποτέ, οι καταναλωτές αναζητούν περιεκτικές και βιώσιμες επιλογές ενώ ταξιδεύουν.
- Το 92% των ταξιδιωτών πιστεύει ότι είναι σημαντικό για τους παρόχους ταξιδιών -συμπεριλαμβανομένων και των προορισμών- να ανταποκρίνονται στις ανάγκες προσβασιμότητας.
- Το 70% θα επέλεγε έναν προορισμό, ένα κατάλυμα ή τρόπο μεταφοράς που να καλύπτει περισσότερο όλους τους τύπους ταξιδιωτών, ακόμα κι αν είναι πιο ακριβό.
Ωστόσο, οι ίδιοι οι επαγγελματίες του μάρκετινγκ προορισμού λένε ότι δεν κάνουν αρκετά όσον αφορά στη προσβασιμότητα. Το 70% είπε ότι δεν αντιπροσωπεύεται καλά στους ιστότοπους τους.
Για να ανταποκριθούν στις προσδοκίες των σημερινών ταξιδιωτών, οι DMO πρέπει να δείξουν τι κάνουν για να προωθήσουν ένα περιβάλλον προσβάσιμο και χωρίς αποκλεισμούς για όλους τους ταξιδιώτες.
Το 78% των καταναλωτών έχει κάνει μια επιλογή ταξιδιού με βάση προωθήσεις ή διαφημίσεις που ένιωθαν ότι τους αντιπροσώπευαν.
Για να κατανοήσουν οι ταξιδιώτες τις προσβάσιμες και περιεκτικές επιλογές που παρέχει ο προορισμός, πρέπει να το δουν στις διαφημιστικές προσπάθειες.
Ενώ οι τουρίστες αναζητούν επιλογές ταξιδιού χωρίς αποκλεισμούς, θέλουν επίσης να είναι βιώσιμοι ενώ ταξιδεύουν και να συμπεριλάβουν τους τοπικούς πολιτισμούς και τις κοινότητες.
Η μελέτη της Expedia για τα αειφόρα ταξίδια δείχνει ότι το 74% θα επέλεγε έναν προορισμό, ένα κατάλυμα ή μια τρόπο μεταφοράς που δεσμεύεται να υποστηρίζει την τοπική κοινότητα και τον πολιτισμό, ακόμα κι αν ήταν πιο ακριβό.
Για τον λόγο αυτό είναι ζωτικής σημασίας για τους προορισμούς να παρέχουν πληροφορίες τόσο για το πώς υποστηρίζουν τις τοπικές τους κοινότητες όσο και για το πώς οι ταξιδιώτες μπορούν να αλληλεπιδράσουν με την τοπική κουλτούρα και τις κοινότητες κατά τη διάρκεια των ταξιδιών τους.