Σύνταξη: tourismtoday.gr

Ο τρόπος εργασίας έχει αλλάξει δραστικά μετά την πανδημία, επηρεάζοντας και τα ταξίδια.
Τι κι αν οι περισσότεροι επέστρεψαν στα γραφεία, πολλοί επιθυμούν να εργαστούν εξ αποστάσεως. Πλέον αρκετοί ταξιδιώτες παρατείνουν τη διαμονή τους σε ξενοδοχεία, μετά από εταιρικά ταξίδια για ταξίδια αναψυχής.

Σύμφωνα με το Expedia Group, αυτή είναι μια νέα ευκαιρία για τα ξενοδοχεία να γεμίσουν τα δωμάτια τους, ιδιαίτερα εκτός σεζόν.

Οι ταξιδιώτες προγραμματίζουν ταξίδια νωρίτερα. Το παράθυρο αναζήτησης ταξιδιών 180+ ημερών αυξήθηκε κατά 20% από έτος σε έτος.

Επωφεληθείτε από τις νέες ταξιδιωτικές τάσεις

Με την ευελιξία των απομακρυσμένων εργαζομένων να εργάζονται έξω από τα σπίτια τους, ο ανταγωνισμός θερμαίνεται για να προσεγγίσει αυτούς τους ταξιδιώτες.

Οι επαγγελματίες του μάρκετινγκ ξενοδοχείων που βρίσκονται στην κορυφή αυτής της τάσης θα είναι οι πιο ανταγωνιστικοί. Θα είναι αυτοί που θα τους ταξιδιώτες από την αναζήτηση στην κράτηση.

Η κατανόηση των τρεχουσών τάσεων της αγοράς θα βοηθήσει ένα ξενοδοχείο να δημιουργήσει μια σταθερή στρατηγική για τον εντοπισμό και τη στόχευση αυτού του κοινού.

Ευαισθησία τιμών και πληθωρισμός

Οι ταξιδιώτες εκτιμούν τις χαμηλές τιμές όταν σχεδιάζουν να ταξιδέψουν. Το 27% είπε ότι είναι η πρώτη του προτεραιότητα κατά την κράτηση.

Επισήμανση τοποθεσίας και των ανέσεων

Οι απομακρυσμένοι εργαζόμενοι θα μπορούσαν να επιλέξουν ένα ξενοδοχείο με βάση την εγγύτητα ή τις ανέσεις.

  • Το 49% των ταξιδιωτών έκανε κράτηση για το ταξίδι του για αλλαγή σκηνικού.
  • Σχεδόν το ένα τέταρτο είπε ότι έκανε κράτηση για την εμπειρία και τις ανέσεις.

Τα ξενοδοχεία πρέπει να προβάλλουν την μοναδική τοποθεσία και τις ανέσεις τους για ταξιδιώτες που αναζητούν ποικιλία και εμπειρίες. Επίσης, επισημάνουν τι κάνει το ξενοδοχείο, ξεχωριστό.

Ωστόσο οι ξενοδόχοι δεν θα πρέπει να περιοριστούν μόνο στις ανέσεις. Πρέπει να επισημάνουν τι μπορούν να ζήσουν οι ταξιδιώτες στην περιοχή. Όπως γευσιγνωσίες κρασιών, μαθήματα γκολφ, ιστορικές περιηγήσεις, αγορές αγροτών και εστιατόρια που μπορούν να τους κάνουν να νιώσουν σαν ντόπιοι.

Προβάλλοντας ευκαιρίες που μιλούν για ένα ευρύ φάσμα ενδιαφερόντων, τα ξενοδοχεία θα προσελκύσουν περισσότερους ταξιδιώτες.

Η εικόνα του ξενοδοχείου στα social media

Καθώς οι Millennials και οι εργαζόμενοι της Gen Z είναι πιο πιθανό να επωφεληθούν από τις ευκαιρίες ευελιξίας, θα πρέπει επίσης να εξετάσετε πώς εμφανίζεται η επωνυμία σας στα social media.

  • Tο 50% κάτω των 40 ετών χρησιμοποιεί τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως πηγή έμπνευσης όταν σχεδιάζει το επόμενο ταξίδι.
  • Βελτιστοποιήστε τις τακτικές μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για ταξιδιωτική έμπνευση.
  • Προωθήστε πράγματα που είναι μοναδικά για την επωνυμία σας στα κοινωνικά κανάλια, όπως προγράμματα αφοσίωσης ή συνεργασίες με τοπικές επιχειρήσεις.

Η προσεκτική ενσωμάτωση περιεχομένου που δημιουργείται από χρήστες και η ενασχόληση με άλλα προφίλ θα επιτρέψει στους ταξιδιώτες να δουν την επωνυμία σας με αυθεντικό τρόπο.

Χώροι εργασίας και Wi-Fi

Η ομορφιά της απομακρυσμένης εργασίας είναι ότι δουλεύεις από οπουδήποτε, αρκεί να υπάρχει Wi-Fi.

Μια σύνδεση υψηλής ταχύτητας στο Διαδίκτυο και ένας άνετος χώρος εργασίας που προσφέρει πρόσβαση σε γραφεία, εκτυπωτές, πολλαπλές πρίζες και οθόνες, μίνι-κουζίνες, παράδοση φαγητού και πολλά άλλα είναι σημαντικοί παράγοντες που λαμβάνονται υπόψη όταν οι απομακρυσμένοι εργαζόμενοι κοιτάζουν ξενοδοχεία.

Άλλοι παράγοντες που μπορούν να επηρεάσουν τους ταξιδιώτες με ευελιξία είναι πράγματα όπως:

  • Η εγγύτητα στη δημόσια συγκοινωνία.
  • Οι χώροι συνεργασίας.
  • Τα ντουλάπια για να ασφαλίσουν τον φορητό υπολογιστή τους για ένα μεσημεριανό διάλειμμα.

Προσελκύστε απομακρυσμένους εργαζόμενους επισημαίνοντας χαρακτηριστικά που θα τους βοηθήσουν να ολοκληρώσουν τη δουλειά τους.

Είτε πρόκειται για σύνδεση υψηλής ταχύτητας στο Διαδίκτυο, ιδιωτικές αίθουσες συσκέψεων ή δωρεάν σνακ και ποτά στο λόμπι, σκεφτείτε τι προσφέρει το ξενοδοχείο σας που βοηθά στην οργάνωση απομακρυσμένων εργαζομένων.