Σύνταξη: tourismtoday.gr
Τα social media καταλαμβάνουν αδιαμφισβήτητα μέρος του τοπίου έμπνευσης και έρευνας.
Αλλά ο ρόλος τους στον τουρισμό και στα ταξίδια προχωρά περισσότερο από απλά αποθηκευμένες αναρτήσεις.
Οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης είναι χρήσιμες για επωνυμίες που ανταγωνίζονται για την προσοχή των ταξιδιωτών. Αυτό οι εταιρείες το έχουν λάβει υπόψη, ενσωματώνοντας τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στις στρατηγικές μάρκετινγκ για χρόνια.
Αλλά η «αιχμαλωσία» και η διατήρηση της προσοχής απαιτεί προσεκτική εξέταση, ειδικά με ένα κοινό όπως αυτό της Gen Z που έχει μεγαλώσει με τα social media.
Πληροφορίες σχετικά με την προσέλκυση αυτού του νεότερου κοινού αποκαλύφθηκαν σε συνέδριο του Phocuswright.
Ειδικοί ανέλυσαν τι πρέπει να γνωρίζουν οι τουριστικοί πάροχοι για να τραβήξουν την προσοχή στους Gen Z ταξιδιώτες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Οι ταξιδιωτικές μάρκες πρέπει να συναντούν το κοινό τους εκεί που βρίσκεται
Ένα μεγάλο μέρος του παγκόσμιου πληθυσμού χρησιμοποιεί τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Αλλά δεν χρησιμοποιούν όλα τα μέλη του πληθυσμού τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με τον ίδιο τρόπο.
Ως αποτέλεσμα, είναι σημαντικό να συναντάτε το κοινό σας όπου βρίσκεται, σε όποια πλατφόρμα ξοδεύει τον χρόνο του και με προϊόντα που είναι κατάλληλα για το ενδιαφέροντα του.
Η Gen Z ενδιαφέρεται για μια συνεχή ροή περιεχομένου
Με τα πρώτα μέλη της Gen Z που γεννήθηκαν το 1997, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν σταθερό μέρος των καθημερινών τους συναναστροφών για την πλειοψηφία -αν όχι για όλους- της ζωής τους.
Έχουν την τάση να ρίχνουν μία ματιά στα μέσα κατά μέσο όρο 40 φορές την ημέρα. Επομένως, δεν χρειάζεται να δημιουργήσετε μόνο ένα κομμάτι περιεχομένου για να τους προσεγγίσετε. Θα πρέπει να δημιουργήσετε μια μεγάλη δέσμη περιεχομένου για να αλληλεπιδράσετε πραγματικά μαζί τους.
Αυτή η «στρατηγική πολλών προϊόντων» βοηθά στην προσέλκυση ενός νεότερου κοινού που «χρειάζεται πολλά σημεία επαφής για να φτάσει στον τελικό προορισμό».
Οι νεότεροι χρήστες ενδιαφέρονται για «αξιόπιστο» περιεχόμενο
social media
Οι χρήστες Gen Z είναι «πιο πιθανό» από άλλα δημογραφικά στοιχεία να ερευνήσουν επωνυμίες ή προϊόντα στα social media, για να μάθουν περισσότερα για αυτό που τους ενδιαφέρει.
Όσον αφορά στο περιεχόμενο, «θέλουν να είναι αξιόπιστο, ενημερωτικό και αυθεντικό».