Σύνταξη: tourismtoday.gr

Οκτώ στους δέκα σκοπεύουν να κάνουν τουλάχιστον ένα ταξίδι αναψυχής τους επόμενους 12 μήνες.
Σύμφωνα με τον Δείκτη Αξίας Ταξιδιωτών 2023 του Expedia Group περισσότεροι από τους μισούς σχεδιάζουν να κάνουν δύο ταξίδια.
Αυτό ανοίγει διευρυμένες ευκαιρίες στους επαγγελματίες του μάρκετινγκ προορισμού να προσεγγίσουν αυτούς τους ταξιδιώτες.

Τάσεις στα ταξίδια

Δεν αποτελεί έκπληξη ότι υπάρχει περιορισμένη ζήτηση για ταξίδια μετά την απότομη διακοπή τους το 2020.

Εξαιτίας αυτού, η αξία που δίνουν τώρα οι ταξιδιώτες στα ταξίδια είναι ισχυρή και υπερβαίνει τη σημασία που δίνουν οι άνθρωποι στα ταξίδια πριν από την πανδημία. Αυτή η ζήτηση σας παρέχει νέες ευκαιρίες μάρκετινγκ προορισμού.

Ενώ σχεδόν το 50% των ταξιδιωτών αναφέρει ότι δίνει μια νέα έμφαση στα ταξίδια, αυτή η ζήτηση επεκτείνεται και στα διεθνή ταξίδια με το 50% των καταναλωτών να αναφέρει ότι είναι πιθανό να ταξιδέψει διεθνώς τους επόμενους 12 μήνες ή ότι έχει ήδη κάνει κράτηση.

Πώς οι προορισμοί θα προσεγγίσουν ταξιδιώτες μέσω μάρκετινγκ

  • Οι προσαρμοσμένες δημιουργικές καμπάνιες δίνουν την ευκαιρία να προσφέρετε διαδραστικές και καθηλωτικές εμπειρίες στους ταξιδιώτες, βοηθώντας τους να οπτικοποιήσουν την ταξιδιωτική τους εμπειρία πριν φύγουν.
  • Με το 35% των ταξιδιωτών να βασίζουν τις αποφάσεις τους σε αυτά που βλέπουν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι λύσεις κοινωνικών μέσων μας λειτουργούν σε πολλά κανάλια για να σας βοηθήσουν να συνδεθείτε με αυτούς τους ταξιδιώτες.
  • Αν θέλετε να σας βρουν οι ταξιδιώτες όπου κι αν βρίσκονται στο διαδίκτυο, οι λύσεις εγγενούς διαφήμισης μπορούν να αυξήσουν την προβολή σας.
  • Φτιάξτε μια εντυπωσιακή καμπάνια με την τοπική κουζίνα, τα τοπία ή ένα πολυτελές σπα. Με την αυξημένη ζήτηση για επαγγελματικά ταξίδια, το 76% των επιχειρηματιών ταξιδιωτών σκοπεύει να παρατείνει το επαγγελματικό τους ταξίδι για λόγους αναψυχής. Παράλληλα το 28% σχεδιάζει εργασία εξ αποστάσεως, τους επόμενους 12 μήνες.
    Άρα, οι στρατηγικές διαφήμισης προορισμού που αναδεικνύουν τις τοπικές ανέσεις και εμπειρίες μπορούν να προσελκύσουν ταξιδιώτες που θέλουν να διασκεδάσουν μετά τη δουλειά ή την άδεια τους.
  • Θυμηθείτε να επισημάνετε τις αξίες του προορισμού σας. Εάν ο προορισμός σας παρέχει βιώσιμες επιλογές, είναι σημαντικό να τονίσετε ότι το 90% των ταξιδιωτών αναζητά βιώσιμες επιλογές. Αυτό σας δίνει επίσης την ευκαιρία να επισημάνετε τις αξίες του προορισμού σας ως μέρος των προσπαθειών σας για το ψηφιακό μάρκετινγκ για να συνδεθείτε με ταξιδιώτες.

Τι θέλουν οι ταξιδιώτες

Τα ταξίδια έχουν αλλάξει πολύ στη σκέψη των τουριστών τα τελευταία χρόνια. Όσοι ασχολούνται με το τουριστικό μάρκετινγκ γνωρίζουν ότι με την έναρξη της πανδημίας, αυτό που ήθελαν οι ταξιδιώτες μετατοπίστηκε με επίκεντρο την καθαριότητα και την ελαχιστοποίηση της έκθεσης στον Covid. Ωστόσο, αυτές οι ανησυχίες έχουν αρχίσει να υποχωρούν.

  • Το 37% των ταξιδιωτών δίνει πλέον προτεραιότητα στη χαμηλότερη τιμή.
  • Το 35% θέλει να ελαχιστοποιήσει την έκθεση του στον Covid.
  • Περισσότεροι από τους μισούς ταξιδιώτες (51%) εξακολουθούν να δίνουν προτεραιότητα στην καθαριότητα και την ασφάλεια.
  • Το 57% των ταξιδιωτών αναφέρει τώρα ότι οι εμπειρίες αξίζουν για να πληρώσουν παραπάνω.

Καθώς τα κύρια κίνητρα για ταξίδια έχουν αλλάξει, είναι μια ακόμη ευκαιρία να προσαρμόσετε τις στρατηγικές μάρκετινγκ προορισμού σας ώστε να ανταποκρίνονται σε αυτές τις τάσεις.

Διαφορές ανάμεσα στο τι σκέφτονται οι ταξιδιώτες και οι επαγγελματίες

Με την άνοδο του πληθωρισμού, δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι οι ταξιδιώτες είναι ευαίσθητοι στο κόστος.
Ωστόσο οι επαγγελματίες του κλάδου δεν φαίνεται να σταθμίζουν την τιμή με την ίδια ανησυχία όσον αφορά την κράτηση που κάνουν οι ταξιδιώτες.

Η αντίθεση μεταξύ του τι σκέφτονται οι ταξιδιώτες για την τιμή και του τρόπου με τον οποίο οι επαγγελματίες του τομέα υποβαθμίζουν το κόστος ως αρνητικό αντίκτυπο είναι κάτι που πρέπει να έχετε κατά νου με τις στρατηγικές διαφήμισης. Αυτό θα σας βοηθήσει να συνδεθείτε με τους ταξιδιώτες σε ό,τι τους ενδιαφέρει περισσότερο.

Πηγή: Expedia Group