Σύνταξη: tourismtoday.gr
Τις δυνάμεις τους ένωσαν ο Παγκόσμιος Οργανισμός Τουρισμού (World Tourism Organization-UNWTO) και το Facebook με στόχο να βοηθήσουν τους προορισμούς ανά τον κόσμο να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες του ψηφιακού μάρκετινγκ στην πορεία προς την επανεκκίνηση του τουρισμού.
Πέρυσι, η εξειδικευμένη υπηρεσία τουρισμού των Ηνωμένων Εθνών υποστήριξε τα κράτη μέλη της σε μια σειρά πρωτοβουλιών σχετικά με τη δυναμική του μάρκετινγκ.
Η προσέγγιση νέων ταξιδιωτών
Τώρα, καθώς ο τουρισμός αρχίζει να επανεκκινεί σε ορισμένα μέρη του κόσμου, πραγματοποιήθηκε μια σειρά από ειδικές συνεδρίες από κοινού με το Facebook για την παροχή μιας σειράς βασικών πληροφοριών σχετικά με το πώς η αποτελεσματική χρήση του ψηφιακού μάρκετινγκ μπορεί να βοηθήσει τους προορισμούς να αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στους δύσκολους μήνες που βρίσκονται μπροστά τους.
Τρεις συνεδρίες στα αγγλικά, στα ισπανικά και στα γαλλικά, παρακολούθησαν συμμετέχοντες από 30 χώρες.
Οι συνεδρίες επικεντρώθηκαν στην αξιοποίηση του Facebook και του Instagram, με τους συμμετέχοντες να αποκτούν μια εικόνα των ψηφιακών εργαλείων και μερικές συμβουλές για να προσεγγίσουν το κοινό-στόχο τους, όπως μέσω του Messenger και του WhatsApp.
Στις συνεδρίες αναδείχθηκε η σημασία των μετρήσεων και άλλων βασικών εργαλείων γύρω από την απήχηση των ψηφιακών καμπανιών μάρκετινγκ, και του ρόλου της διαφήμισης και της δημιουργικότητας στην προσέγγιση νέων τουριστών.
Στρατηγική συνεργασία
Η Σάντρα Καρβάο, επικεφαλής του UNWTO, Intelligence Market and Competitiveness, λέει: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που έχουμε το Facebook μαζί μας για να προσφέρουμε τις βασικές και τις καλύτερες περιπτώσεις ψηφιακού μάρκετινγκ στα μέλη μας. Η συνεργασία μας θα βοηθήσει τους προορισμούς να προετοιμαστούν καλύτερα για ένα νέο πλαίσιο αγοράς και να τους επιτρέψουν να χρησιμοποιούν δεδομένα και ψηφιακό μάρκετινγκ για να προσεγγίσουν νέο κοινό και να επανεκκινήσουν τους τουριστικούς τους τομείς.
Ο Νικολάι Ζεράρ, διευθυντής του Facebook EMEA Government Politics & NonProfit Marketing Solution τονίζει: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που συνεργαζόμαστε με τον UNWTO για να βοηθήσουμε τους παγκόσμιους προορισμούς να επωφεληθούν από όλα τα οφέλη που προσφέρουν οι ψηφιακές λύσεις και εργαλεία. Στην εποχή που ζούμε, είναι βασικό για την ταξιδιωτική βιομηχανία να εφαρμόσει ψηφιακές στρατηγικές μάρκετινγκ για να επιταχύνει τον δρόμο προς την ανάκαμψη. Με αυτήν τη συνεργασία, πιστεύουμε ότι οι ταξιδιωτικοί προορισμοί θα αποκτήσουν τα απαραίτητα εργαλεία και δεξιότητες που θα τους επιτρέψουν να χρησιμοποιούν όλες τις διαθέσιμες υπηρεσίες μέσω των εφαρμογών μας ».