Σύνταξη: tourismtoday.gr
Οκτώ στους δέκα ταξιδιώτες, προγραμματίζουν τις αγορές τους στα καταστήματα duty free πριν αναχωρήσουν για το αεροδρόμιο.
Αυτό αποκαλύπτει μεταξύ άλλων έρευνα του m1nd-set που χαρτογραφεί το ταξίδι των επιβατών στα καταστήματα αφορολογήτων ειδών αεροδρομίου.
Η έρευνα σε 5.000 ταξιδιώτες από όλο τον κόσμο αποκαλύπτει τις νέες τάσεις των ταξιδιωτών για ψώνια στα duty free.
Αγορές duty free και ταξίδι
- Κάτω από ένα τρίτο προγραμματίζει τις αγορές του στο αεροδρόμιο και όταν φτάνει στο κατάστημα duty free, γνωρίζει ακριβώς το προϊόν θέλει να αγοράσει.
- Λίγο περισσότεροι από τους μισούς διεθνείς ταξιδιώτες προγραμματίζουν μερικώς, έχοντας κάποια ιδέα για το τι θέλουν να αγοράσουν.
- Περίπου το 40% σκέφτεται τα ψώνια του στο αεροδρόμιο πριν φύγει από το σπίτι.
- Το 15% σχεδιάζει τις αγορές του από τα duty free, ενώ βρίσκεται στο δρόμο προς το αεροδρόμιο.
Οι κύριοι λόγοι αύξησης σε προπαραγγελίες
Η προπαραγγελία για παραλαβή κατά την άφιξη στο αεροδρόμιο ή στο σπίτι είναι μία αυξανόμενη τάση (60%). Οι κύριοι λόγοι αύξησης σε προπαραγγελίες, είναι:
- Διαθεσιμότητα ειδικών προσφορών (49%).
- Προσφορά ενός ελκυστικού δώρου με αγορά κατά την προπαραγγελία μέσω διαδικτύου (30%).
Έλλειψη προώθησης υπηρεσιών σε duty free
«Ενώ το 60% των επιβατών επιλέγει προπαραγγελία, μόνο το ένα τρίτο γνωρίζει την υπηρεσία παραλαβής από το αεροδρόμιο και το ένα τέταρτο γνωρίζει την παράδοση στο σπίτι, υπογραμμίζει η Anna Marchesini, επικεφαλής επιχειρηματικής ανάπτυξης στο m1nd-set.
Αυτό σημαίνει ότι απαιτούνται προσπάθειες για την προώθηση της διαδικτυακής προσφοράς λιανικής αφορολόγητων ειδών στα αεροδρόμια».
Πώς ψωνίζουν οι επιβάτες ενώ βρίσκονται στο αεροδρόμιο
- Το 20% μπήκε στο κατάστημα επειδή φαινόταν ελκυστικό.
- Το 15% παρασύρθηκε από τα προϊόντα που έβλεπε απ’ έξω.
- Το 14% για τις προσφορές.
Ψηφιοποιημένη εμπειρία στο κατάστημα
Σύμφωνα με το m1nd-set, οι παγκόσμιοι αγοραστές του ταξιδιωτικού λιανικού εμπορίου αναμένουν μια πολύ πιο ψηφιοποιημένη εμπειρία στο κατάστημα.
- Περισσότεροι από οκτώ στους δέκα θέλουν περισσότερες πληροφορίες για τα προϊόντα σαρώνοντας κωδικούς QR.
- Οκτώ στους δέκα θέλουν να επιλέξουν αρώματα μέσω μηχανών ή ρομπότ.
- Το 78% θέλει ψηφιακές οθόνες με περισσότερες πληροφορίες για τα προϊόντα.
- Το 72% θέλει εφαρμογές εικονικής πραγματικότητας για δοκιμή μακιγιάζ και αξεσουάρ μόδας.
- Το 70% θέλει εφαρμογές εικονικής πραγματικότητας για να ανακαλύψει περισσότερες πληροφορίες σχετικά με προϊόντα και υπηρεσίες.
Το προσωπικό του καταστήματος
Ένας από τους βασικούς παράγοντες επιρροής για τους επιβάτες, είναι το προσωπικό του καταστήματος.
Περισσότεροι από έξι στους 10 επισκέπτες στα καταστήματα αφορολογήτων ειδών αλληλεπιδρούν με το προσωπικό πωλήσεων.
Λιγότερο από το 80% των αλληλεπιδράσεων παράγουν θετικό αποτέλεσμα με μια αγορά.