Σε εξέλιξη βρίσκεται η καμπάνια της Περιφέρειας που ξεκίνησε στις 25 Νοεμβρίου. Το Χριστουγεννιάτικο Χωριό της Αθήνας άνοιξε, οι Αθηναίοι το «αγκάλιασαν», και το επόμενο βήμα είναι να το γνωρίσουν και οι υπόλοιποι στην Ευρώπη γιατί η Αθήνα αποτελεί έναν από τους ομορφότερους χριστουγεννιάτικους ευρωπαϊκούς προορισμούς.
Η Περιφέρεια Αττικής απευθύνει ανοιχτό κάλεσμα σε όσους δεν έχουν επισκεφθεί την πρωτεύουσα της Ελλάδας τον χειμώνα να σπεύσουν να το κάνουν. Η χριστουγεννιάτικη Αθήνα, «ντυμένη» στα γιορτινά της, είναι πανέμορφη και η ψηφιακή καμπάνια που «τρέχει» από την Περιφέρεια Αττικής σκοπό έχει να αναδείξει την Αθήνα τα Χριστούγεννα, η οποία μπορεί να μετατραπεί σε ένα εορταστικό τοπόσημο.
«Στη στρατηγική μας εντάσσεται και η απόλυτη αναβάθμιση των εκδηλώσεων μας στο εμβληματικότερο πάρκο της πρωτεύουσας, το Πεδίον του Άρεως, αλλά και όλη η επιθετική λογική εξωστρέφειας που έχουμε αναπτύξει με έργα και πρωτοβουλίες παντού», σημειώνει εμφατικά ο Περιφερειάρχης Αττικής, Νίκος Χαρδαλιάς.
Η καμπάνια, που ξεκίνησε στις 25 Νοεμβρίου και θα διαρκέσει έως τις 6 Ιανουαρίου, προβάλλει την ευρύτερη περιοχή της μητροπολιτικής Αθήνας ως κορυφαίο χειμερινό προορισμό για ταξιδιώτες από το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γερμανία και τη Σουηδία.
Και γιατί εκεί; Γιατί σύμφωνα με τις τελευταίες ταξιδιωτικές τάσεις οι Βρετανοί, οι Γερμανοί και Σουηδοί είναι πιθανότερο να ταξιδέψουν κατά την περίοδο των Χριστουγέννων. Αυτές οι υψηλής δυναμικής αγορές διαθέτουν εκείνα τα δημογραφικά χαρακτηριστικά, τους millennials, τα νοικοκυριά υψηλού εισοδήματος και τους συχνούς ταξιδιώτες, δυνητικούς χριστουγεννιάτικους επισκέπτες της Αθήνας.
Μάλιστα, φαίνεται πως η μεγάλη και στοχευμένη προσπάθεια ανάδειξης της Περιφέρειας Αττικής πιάνει τόπο, καθώς, ήδη από τον Νοέμβριο στο Διεθνές Αεροδρόμιο της Αθήνας «Ελευθέριος Βενιζέλος» καταγράφηκε αύξηση στις πτήσεις από το εξωτερικό σε ποσοστό 15,7%, σε σχέση με τον αντίστοιχο Νοέμβριο πέρυσι.
Τα νούμερα μιλάνε από μόνα τους καθώς, μόνο τον 11ο μήνα του έτους διακινήθηκαν συνολικά 1.512.107 όταν τον Νοέμβριο του 2023 στο Ελευθέριος Βενιζέλος είχαν ταξιδέψει 1.306.965 επισκέπτες από το εξωτερικό.
Οι άνθρωποι της Περιφέρειας, αξιοποιώντας προηγμένες τεχνολογίες και δημιουργικές λύσεις, μέσω της digital καμπάνιας που τρέχει, αρχικά στα βόρεια της Ευρώπης, αναδεικνύουν τη γιορτινή γοητεία της Αθήνας, κι ολόκληρης της Αττικής. Η προσέγγιση του brand name Αττική είναι πολυκαναλική, στο σπίτι μέσω διαφημίσεων Connected TV (CTV), στο διαδίκτυο μέσω Brand Stories, και σε δημόσιους χώρους όπως μέσα μεταφοράς, εμπορικά κέντρα και DOOH (Digital Out of Home) διαφημίσεις.
«Γιατί η Αττική μας ενώνει! Γιατί η Αττική μας πρέπει ναι είναι Πρωταγωνίστρια και δεν μπορεί να μένει πίσω ως ουραγός των εξελίξεων και θιασώτρια της μιζέριας άκυρων και άκαιρων διαχωριστικών γραμμών του χθες. Αυτό αξίζουν οι συμπολίτες μας! Αυτό επιβάλλουν οι καιροί! Όλοι μαζί, λοιπόν, στην πορεία του “συνθέτω” μέσω της άθροισης δυνάμεων, για το καλό της κοινότητας και των ανθρώπων μας και στις 66 γειτονιές του Λεκανοπεδίου», υπογράμμισε ο Νίκος Χαρδαλιάς.