aris-cavesΜεγαλύτερο ποσοστό επώνυμων ξενοδοχείων προσδοκάται ότι θα προσελκύσει η Ευρώπη, καθώς η έννοια του franchise έχει αρχίσει να προτιμάται από τους ξενοδόχους της περιοχής. Μέχρι σήμερα ο ρυθμός συμφωνιών franchise στην Ευρώπη κινούνταν σχετικά αργά. Ωστόσο, σύμφωνα με νέα έκθεση από τον παγκόσμιο σύμβουλο ξενοδοχείων HVS, επεκτείνεται η αναγνώρισητης δύναμης του brand και των συμμαχιών στον ξενοδοχειακό κλάδο. Μάλιστα, το γεγονός ότι περίπου τα δύο τρίτα των ευρωπαϊκών ξενοδοχείων δε διαθέτουν brand, προσφέρει μεγάλες ευκαιρίες επέκτασης στους επώνυμους επιχειρηματίες.

Η έκθεση για το ξενοδοχειακό franchise στην Ευρώπη επισημαίνει το γεγονός ότι οι συμφωνίες επιτρέπουν ταχεία επέκταση των brands που εισέρχονται σε νέες αγορές. Τα τελευταία χρόνια, η παρουσία των ανεξάρτητων εταιρειών διαχείρισης έχει επεκταθεί στην Ευρώπη με αποτέλεσμα αυτό να ανοίγει την πόρτα για επέκταση και στον δικαιοπάροχο και στον ιδιοκτήτη.

Την ίδια ώρα, η ανάδυση και η αυξανόμενη παρουσία των ανεξάρτητων εταιρειών διαχείρισης έχει οδηγήσει πολλά εμπορικά σήματα στο να πάρουν τη στρατηγική απόφαση του franchise, καθώς γνωρίζουν ότι οι εταιρείες αυτές μπορούν να κάνουν management υψηλού επιπέδου στις ιδιοκτησίες τους.