dethhelexpoΤο νέο της πρόσωπο παρουσίασε σήμερα η ΔΕΘ-HELEXPO, παραθέτοντας στοιχεία που αποδεικνύουν το εντυπωσιακό “turnaround story” που διαγράφει η εταιρεία τον τελευταίο ενάμιση χρόνο. Στη σημερινή Συνέντευξη Τύπου η διοίκηση της εταιρείας μίλησε για τα θετικά αποτελέσματα της επανεκκίνησης της εταιρείας, η οποία ξεκίνησε το 2013, καταδεικνύοντας ότι η ΔΕΘ-HELEXPO πέρασε από ζημιές σε λειτουργική κερδοφορία.

Αναφερόμενος στην επιτυχία της εταιρείας, ο Πρόεδρος της ΔΕΘ-HELEXPO Τάσος Τζήκας είπε χαρακτηριστικά ότι «τολμήσαμε να αλλάξουμε τις δομές μας, τον τρόπο λειτουργίας και το μοντέλο διοίκησης, αλλά πάνω απ’ όλα αλλάξαμε νοοτροπία». Τόνισε ότι η εξυγίανση και η λειτουργία της ΔΕΘ-HELEXPO σε νέες βάσεις, την καθιστούν πλέον σύγχρονη, εξωστρεφή, καινοτόμο και απόλυτα διαφανή, με απτές αποδείξεις. Ενδεικτικά, το 2013 μόνο από τη μείωση δαπανών η εταιρεία εξοικονόμησε 1.100.000 Ευρώ, οι πωλήσεις της αυξήθηκαν κατά 1,7 εκατ. Ευρώ και ο κύκλος εργασιών έφτασε τα 9,5 εκατομμύρια Ευρώ. Αξίζει να σημειωθεί ότι το πρώτο εξάμηνο του 2014 σημειώθηκε αύξηση του κύκλου εργασιών κατά 15,72%, γεγονός που είναι ενδεικτικό της δυναμικής που αναπτύσσεται για τα επόμενα χρόνια.

Μια ακόμα απόδειξη της νέας εποχής της ΔΕΘ-HELEXPO αποτελεί το γεγονός ότι η συμμετοχή εκθετών και επισκεπτών, σε όλες τις εκθέσεις, ήταν ιδιαίτερα υψηλή και ήρθε ως αποτέλεσμα της αναβάθμισης των προϊόντων και των υπηρεσιών της εταιρείας.

Ανάμεσα στους βασικούς στόχους για το 2015-2016, ο κ. Τζήκας τοποθέτησε την διεθνοποίηση της εταιρείας μέσω σύναψης στρατηγικών συμμαχιών, την ισχυροποίηση της στη Ελλάδα, μέσα από τη διεύρυνση του δικτύου συνεργατών και την επέκταση της ΔΕΘ-HELEXPO στην αγορά της Αθήνας, με αιχμή του δόρατος τις υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις της HELEXPO στο Μαρούσι.