Σύνταξη: tourismtoday.gr

Η Airbnb, εξετάζει το ενδεχόμενο να επεκτείνει την προσφορά της για μακροχρόνια μίσθωση, μετά τους αυξανόμενους περιορισμούς στις βραχυχρόνιες ενοικιάσεις στην Ευρώπη.

Ο Brian Chesky, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, υπογράμμισε την εστίαση σε μεγαλύτερες διαμονές 28 ημερών ή περισσότερο, αναφέροντας σημαντικές δυνατότητες ανάπτυξης σε μηνιαίες και εποχιακές ενοικιάσεις.

Οι μακροπρόθεσμες κρατήσεις αποτελούν πλέον το 17 έως 18% της Airbnb, σε σύγκριση με 13% έως 14% πριν από την πανδημία.
Αυτό σηματοδοτεί την στροφή προς την υιοθέτηση των μεσοπρόθεσμων και μακροπρόθεσμων ενοικιάσεων ως νέα ροή εσόδων παράλληλα με την παραδοσιακή μίσθωση διακοπών.

Έρχονται και άλλες αλλαγές

Η Airbnb σχεδιάζει να προσφέρει επίσης νέες υπηρεσίες στους πελάτες της για να αυξήσει τα κέρδη της και να διευρύνει το κοινό-στόχο της.

Μία από αυτές θα συνδέει τους ιδιοκτήτες ακινήτων που δεν έχουν χρόνο να γίνουν οικοδεσπότες της Airbnb με άτομα που θέλουν να γίνουν οικοδεσπότες αλλά χρειάζονται κατάλυμα για να καταχωρηθούν στην πλατφόρμα.

Επιπλέον, εξετάζει το ενδεχόμενο να προσφέρει υπηρεσίες όπως μασάζ, θεραπείες σπα, καθαρισμό στη μέση της διαμονής και απλοποίηση των διαδικασιών άφιξης.

Ο Dave Stephenson, εμπορικός διευθυντής της Airbnb, ανέφερε ότι η εταιρεία βλέπει τις χορηγούμενες διαφημίσεις στέγασης ως ευκαιρία εσόδων δισεκατομμυρίων δολαρίων, αντλώντας έμπνευση από επιτυχημένα μοντέλα όπως η Uber και η Booking.com.