Σύνταξη tourismtoday.gr

Στον εναλλακτικό χώρο διαμονής στρέφεται η Booking.com, όπως ανακοίνωσε ο Glenn Fogel, διευθύνων σύμβουλος και πρόεδρος της Booking Holdings, στην παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων του 2022 της εταιρείας.

  • Οι διανυκτερεύσεις σε εναλλακτικά καταλύματα πέρυσι αυξήθηκαν περίπου κατά 56% από το 2021 και κατά 11% από το 2019.
  • Αντιστοιχούσαν περίπου στο 30% των συνολικών διανυκτερεύσεων δωματίων της Booking.com για το έτος.

Η εταιρεία ξεκίνησε ασφάλιση αστικής ευθύνης συνεργατών και πιλοτική λειτουργία αιτήματος προς κράτηση. Η Booking Holdings ξόδεψε 6 δις δολάρια για μάρκετινγκ πέρυσι, από 3,8 το 2021.

Έμφαση και στις πτήσεις

Τα τελευταία χρόνια, έχει επίσης επεκταθεί σε ταξιδιωτικές υπηρεσίες εκτός από καταλύματα «με έμφαση στις πτήσεις».

Όπως ανακοινώθηκε στο μέλλον θα συνδέσει τα ταξιδιωτικά στοιχεία μεταξύ τους «για να παρέχει μια πιο απρόσκοπτη και ευέλικτη ταξιδιωτική εμπειρία».

  • Η κράτηση πτήσεων, η οποία κυκλοφόρησε ως ολοκληρωμένο προϊόν το 2019, είναι πλέον διαθέσιμη σε περισσότερες από 50 χώρες.
  • Πάνω από το 20% των πελατών που κάνουν κράτηση πτήσεων παγκοσμίως είναι νέοι στην Booking.com.

Η εταιρεία ενισχύει επίσης τα οφέλη του προγράμματος αφοσίωσης Genius και συνεχίζει να βελτιώνει τις εφαρμογές της για κινητά.

Περίπου το 45% των διανυκτερεύσεων δωματίων το 2022 κρατήθηκαν στις εφαρμογές της, σημειώνοντας αύξηση 13 ποσοστιαίων μονάδων από το 2019.

Έσοδα ρεκόρ το 2022 για την Booking Holdings

Η Booking Holdings δημιούργησε έσοδα 17 δις δολαρίων το 2022, καθώς τα κέρδη αυξήθηκαν σε περισσότερα από 3 δις δολάρια από έτος σε έτος.

Η ιδιοκτήτρια εταιρεία της Booking.com είχε ακαθάριστες ταξιδιωτικές κρατήσεις 121,3 δις δολαρίων για το 2022, αύξηση 58% από το προηγούμενο έτος.

  • Τα συνολικά έσοδα για το 2022 ήταν 17,1 δις δολάρια – το υψηλότερο επίπεδο της εταιρείας και 13% υψηλότερα από το 2019 πριν από την πανδημία.
  • Τα καθαρά έσοδα για το πλήρες έτος 2022 ήταν 3,1 δις δολάρια, σημειώνοντας αύξηση 162% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.
  • Το προσαρμοσμένο EBITDA για ολόκληρο το έτος 2022 ήταν 5,3 δις δολάρια, σημειώνοντας αύξηση 82% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.
  • Οι ακαθάριστες ταξιδιωτικές κρατήσεις για το τέταρτο τρίμηνο ανήλθαν στα 27,3 δις δολάρια, σημειώνοντας αύξηση 44% σε σχέση με το ίδιο τρίμηνο του 2021.
    Οι διανυκτερεύσεις δωματίων που έγιναν τους τελευταίους τρεις μήνες του 2022 αυξήθηκαν κατά 39% από την ίδια περίοδο του 2021.
  • Τα συνολικά έσοδα της Booking Holdings για το τελευταίο τρίμηνο του 2022 ήταν 4 δις δολάρια, αύξηση 36% από το τέταρτο τρίμηνο του 2021.
  • Τα καθαρά κέρδη για το τέταρτο τρίμηνο του 2022 ήταν 1,2 δις δολάρια, σημειώνοντας αύξηση 100% από το τρίμηνο του προηγούμενου έτους.
  • Τα προσαρμοσμένα κέρδη προ τόκων, φόρων, αποσβέσεων και αποσβέσεων (EBITDA) για το τέταρτο τρίμηνο ήταν 1,2 δις δολάρια, αυξημένα κατά 32% από την ίδια περίοδο του 2021.

«Κοιτάζοντας πίσω στο πλήρες έτος του 2022, είμαι περήφανος για την απόδοση της εταιρείας μας σε ένα περιβάλλον προκλήσεων και ανταγωνιστικότητας, δήλωσε ο Glenn Fogel, διευθύνων σύμβουλος της Booking Holdings.

Δημιουργήσαμε το υψηλότερο επίπεδο εσόδων μας από ποτέ, των 17 δις δολαρίων το έτος, το οποίο αυξήθηκε κατά 56% σε σύγκριση με το 2021 και ήταν 13% υψηλότερο από το 2019».