Σύνταξη: tourismtoday.gr

Καθώς οι ταξιδιώτες αρχίζουν να κινητοποιούνται ξανά, η Trivago για το 2021 θα εξετάσει το ενδεχόμενο μικρότερων αποδράσεων και ευκολότερων προορισμών.
Κάτι που αναζητούν φέτος περισσότερο οι ταξιδιώτες.

Για το σκοπό αυτό, η εταιρεία επενδύει σε μεγάλο βαθμό στα τοπικά της ταξιδιωτικά προϊόντα, λέει ο Διευθύνων Σύμβουλος της Άξελ Χέφερ.

Τα οποία περιλαμβάνουν την κυκλοφορία ενός τοπικού ταξιδιού ανακάλυψης. Αυτό βρίσκεται επί του παρόντος σε βασικές αγορές. Αυτές που επικεντρώνονται σε προορισμούς που βρίσκονται σε απόσταση οδήγησης.

Η εταιρεία για να ενισχύσει αυτή την προσπάθεια απέκτησε πρόσφατα το Weekend.com. Ένα διαδικτυακό ταξιδιωτικό γραφείο, με έδρα στη Γερμανία. Στοχεύοντας ταξιδιώτες που αναζητούν σύντομα διαλείμματα.

Το στοίχημα με τα τοπικά ταξίδια

“Πιστεύουμε ότι είναι σημαντικό να μην προσφέρουμε μόνο την ευρύτερη επιλογή καταλύματος και τις καλύτερες τιμές, λέει ο Άξελ Χέφερ.

Αλλά και να εμπνεύσουμε κάποια στιγμή για το πότε και πού να ταξιδέψουμε. Αυτός είναι ο πυρήνας του τοπικού μας ταξιδιωτικού προϊόντος”.

Η περαιτέρω ανάπτυξη του προϊόντος θα έχει περισσότερες προτάσεις σχετικά με το πού να ταξιδέψετε. Αλλά και τους λόγους που πρέπει να ταξιδέψετε.
Κάτι που ο Άξελ Χέφερ λέει ότι είναι ζωτικής σημασίας για τη δημιουργία ενός συγκεκριμένου τοπικού προϊόντος.

Ωστόσο για το 2021 η Trivago θα παραμείνει “προσεκτική στις δαπάνες μάρκετινγκ”. Τουλάχιστον έως ότου υπάρξει ισχυρή διαβεβαίωση ζήτησης για ταξίδια.