Το  διαδίκτυο επέλεξε το 12% των ελληνικών επιχειρήσεων για πωλήσεις σε άλλες επιχειρήσεις αλλά και τελικούς καταναλωτές σύμφωνα με στοιχεία της Eurostat για το 2016. Ο ευρωπαϊκός μέσος όρος ανέρχεται στο 16%. Οι πωλήσεις μέσω Web περιλαμβάνουν πωλήσεις τόσο σε μεμονωμένους καταναλωτές, όσο και σε άλλες επιχειρήσεις.

Στην Ελλάδα όμως μόλις το 65% των επιχειρήσεων διαθέτει website. Το γεγονός αυτό κατατάσσει την Ελλάδα σε χαμηλή θέση στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης δείχνει όμως πως υπάρχει δρόμος για καλύτερα αποτελέσματα και πωλήσεις για τις επιχειρήσεις που θα πιστέψουν και θα επενδύσουν στην παρουσία τους στο διαδίκτυο.

Παρ’ όλα αυτά, αξιοσημείωτο είναι το γεγονός πως από το σύνολο των ελληνικών επιχειρήσεων που πραγματοποίησαν πωλήσεις μέσω του web ένα σημαντικό ποσοστό έγινε εκτός Ελλάδας, με χώρες εντός αλλά και εκτός της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Γεγονός που δείχνει πως οι ελληνικές επιχειρήσεις έχουν καλά αντανακλαστικά στην αναζήτηση νέων αγορών όταν αξιοποιούν το διαδίκτυο ως επιχειρηματικό εργαλείο, παρά τα capital controls, την έλλειψη κεφαλαίων, την έλλειψη προσωπικού με τις κατάλληλες δεξιότητες, καθώς και την ύπαρξη πολλών άλλων εμποδίων, που δυσκολεύουν το ηλεκτρονικό και διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο.

Σύμφωνα με τη Eurostat, οι πιο δραστήριες χώρες στις πωλήσεις μέσω web ήταν οι Ιρλανδία, Σουηδία και Δανία, με ποσοστά 26%, 25% και 24% αντίστοιχα.

Ακολουθούν οι Ολλανδία (22%) και Βέλγιο (21%), ενώ στον αντίποδα βρέθηκαν οι Ρουμανία (7%), Βουλγαρία και Πολωνία (9%), Ιταλία και Λετονία (10%). Το ποσοστό της Ελλάδας κυμαίνεται γύρω στο 12%.