Η αγορά της ταξιδιωτικής τεχνολογίας αποτιμήθηκε σε 9,4 δις. δολάρια το 2022 και εκτιμάται ότι θα φτάσει τα 21 δις. δολάρια έως το 2032, καταγράφοντας αύξηση 8,6% από το 2023 έως το 2032.

Αυτό προκύπτει από νέα έκθεση που δημοσιεύθηκε από την Allied Market Research, με τίτλο “Travel Technology Market”.

Οι ταξιδιωτικές τεχνολογίες αναφέρονται στα εργαλεία, τα συστήματα, το λογισμικό και τις πλατφόρμες που χρησιμοποιούνται στην ταξιδιωτική και τουριστική βιομηχανία για να διευκολύνουν διάφορες πτυχές του ταξιδιού, από τον προγραμματισμό και την κράτηση μέχρι την πραγματική ταξιδιωτική εμπειρία.

Ανά περιοχή, η Βόρεια Αμερική συγκέντρωσε το υψηλότερο μερίδιο το 2022, κατέχοντας σχεδόν το ένα τρίτο των εσόδων της παγκόσμιας αγοράς ταξιδιωτικής τεχνολογίας για την ίδια χρονιά.

Παράλληλα, αναμένεται να διατηρήσει την κυριαρχία της έως το 2032, λόγω της αυξανόμενης υιοθέτησης λύσεων όπως τα chatbots, η AR και VR σε ολόκληρη την ταξιδιωτική βιομηχανία.

Η περιοχή Ασίας-Ειρηνικού σημειώνει επίσης τον ταχύτερο ρυθμό ανάπτυξης κατά 12,1% την περίοδο πρόβλεψης, λόγω της αύξησης της χρήσης πλατφορμών ηλεκτρονικού εμπορίου σε διάφορες χώρες της Ασίας-Ειρηνικού.