Σύνταξη tourismtoday.gr
Σταθερή ανάπτυξη δραστηριότητας επέδειξε η Accor το πρώτο 6μηνο του 2023, με αύξηση REVPAR 38%, σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό εξάμηνο. Η ζήτηση προβλέπεται να παραμείνει ισχυρή για τους επόμενους μήνες.
Ο Sébastien Bazin, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Accor, δήλωσε ότι «η αύξηση της δραστηριότητας του εξαμήνου ήταν πολύ ισχυρή σε όλες τις επωνυμίες και τις αγορές μας οι καλές επιδόσεις υποστηρίζονται από την αυστηρή εκτέλεση της στρατηγικής μας, το
ελκυστικότητα των εμπορικών σημάτων μας και τη δέσμευση των ομάδων μας.
Αυτή η ορμή πρέπει συνεχιστεί για τους επόμενους μήνες, λόγω της ισχυρής ζήτησης τόσο στον ελεύθερο χρόνο όσο και στην επιχείρηση τουρισμός.
Η απόδοση μας δίνει τη δυνατότητα να αυξήσουμε την καθοδήγησή μας για το 2023 και να συνεχίσουμε επενδύοντας στις επωνυμίες, τα ταλέντα και τα ψηφιακά μας εργαλεία».
Οι τάσεις της αγοράς το δεύτερο τρίμηνο του 2023 ήταν σταθερές στα δύο τμήματα του Ομίλου.
Η ξενοδοχειακή ζήτηση από τους leisure και τους business επισκέπτες παρέμεινε ανοδική.
Αυτό φάνηκε από τη βελτίωση στα ποσοστά πληρότητας και μια διαρκή αύξηση στη μέση τιμή δωματίων.
Αυτά τα αποτελέσματα επιτρέπουν στον Όμιλο να αυξήσει τις εκτιμήσεις του για το EBITDA ολόκληρου του έτους, όπως παρουσιάστηκε στην Capital Markets Day στις 27 Ιουνίου 2023.
- Κατά το πρώτο εξάμηνο του 2023, η Accor άνοιξε 114 ξενοδοχεία, που αντιπροσωπεύουν 14.500 δωμάτια, δηλαδή καθαρό unit growth 3,5% τους τελευταίους 12 μήνες.
- Στα τέλη Ιουνίου 2023, ο Όμιλος διέθετε ένα χαρτοφυλάκιο 805.436 δωματίων (5.487 ξενοδοχεία) και ένα pipeline 217.000 δωματίων (1.262 ξενοδοχεία).
- Για το 2023, ο Όμιλος επιβεβαιώνει την πρόβλεψή του του για καθαρό unit growth στο δίκτυο μεταξύ 2% και 3%.
Ενοποιημένα έσοδα
Ο Όμιλος ανέφερε έσοδα 2.402 εκατ. ευρώ για το 1ο εξάμηνο του 2023, αυξημένα κατά 35% σε like-for-like επίπεδο σε σύγκριση με το πρώτο εξάμηνο του 2022. Τα καθαρά κέρδη είναι 248 εκατ. ευρώ.
Αυτή η ανάπτυξη αναλύεται σε αύξηση 34% για το τμήμα Premium, Midscale και Economy και 40% για το τμήμα Luxury & Lifestyle.
Οι αλλαγές στο εύρος της ενοποίησης, κυρίως λόγω της ενοποίησης της Paris Society στο τμήμα Luxury & Lifestyle (Hotel Assets & Other segment), συνέβαλαν θετικά κατά 139 εκατ. ευρώ.
Οι συναλλαγματικές επιδράσεις είχαν αρνητικό αντίκτυπο κατά 61 εκατ., προερχόμενες κυρίως από το Δολάριο Αυστραλίας (+5%), την Αιγυπτιακή Λίρα (+75%) και την Τουρκική Λίρα (+32%).