Στην κυκλοφορία παραδόθηκε  η τοξωτή γέφυρα της Τσακώνας μήκους 390 μέτρων και προϋπολογισμού 22,85 εκατ. ευρώ που βρίσκεται στα όρια των νομών Μεσσηνίας – Αρκαδίας.

Σύμφωνα με ανακοίνωση του  ΥΠΟΜΕΔΙ,με το έργο αυτό ολοκληρώνεται ο αυτοκινητόδρομος Τρίπολης-Καλαμάτας.
Η παράδοση στην κυκλοφορία της γέφυρας είναι αποτέλεσμα των «εντατικών και επίπονων προσπαθειών, αλλά και της  μέριμνας  της κυβέρνησης και του Υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Χρήστου Σπίρτζη που βρήκε το έργο σταματημένο» αναφέρεται στην ανακοίνωση του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.
Όλες οι μελέτες και εργασίες για αποκατάσταση της κατολίσθησης και την ανακατασκευή του αυτοκινητοδρόμου έγιναν με μέριμνα και χρηματοδότηση του Υπουργείου Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων με δεδομένη την αφαίρεση των σχετικών αρμοδιοτήτων (από το 2003) από την Περιφέρεια Πελοποννήσου. Οι εργασίες αυτές περιλάμβαναν :
  • Τέσσερεις μεγάλες γέφυρες συνολικού μήκους 1.220 μέτρων και για διέλευση του αυτοκινητοδρόμου από τις περιοχές που εκδηλώθηκαν κατολισθητικά φαινόμενα και συγκριμένα:
    • Μια κοιλαδογέφυρα μήκους 500 μέτρων
    • Δύο γέφυρες μήκους 160 μέτρων εκάστη
    • Μία σύμμεικτη τοξωτή γέφυρα Τσακώνας (Γέφυρα Τ4) μήκους 400 μέτρων.

Εξ αυτών η σημαντικότερη είναι η σύμμεικτη τοξωτή γέφυρα της Τσακώνας (Γέφυρα Τ4) μήκους 400 μέτρων  για την γεφύρωση της περιοχής της μεγάλης κατολίσθησης που είναι ένα έργο εξαιρετικής πολυπλοκότητας τόσο ως προς την θεμελίωση όσο και ως προς την ανωδομή.

  • Δύο (2) Τεχνικά με εκσκαφή και επανεπίχωση (Cut & Cover). Το ένα μήκους 125  μέτρων διπλού κλάδου και το άλλο μήκους 300 μέτρων μονού κλάδου.
  • Σημαντικό αριθμό ειδικών γεωτεχνικών έργων σταθεροποίησης πρανών με αγκυρώσεις, κατασκευής οπλισμένων επιχωμάτων, πασσαλότοιχων, κλπ.
  • Ανακατασκευή ή επισκευή σημαντικού αριθμού εγκάρσιων τεχνικών απορροής των όμβριων του αυτοκινητοδρόμου.