Στην αγορά της Σαουδικής Αραβίας πρόκειται να εισέλθει η MakeMyTrip (MMT). Αυτό αποτελεί μέρος των φιλόδοξων σχεδίων επέκτασής της στην περιοχή του χωρών του Κόλπου.

Η κορυφαία διαδικτυακή ταξιδιωτική εταιρεία της Ινδίας ετοιμάζεται για να επαναπροσδιορίσει την ταξιδιωτική εμπειρία με νέα γκάμα προϊόντων.

«Ανυπομονούμε να μεταβιβάσουμε τα πολυάριθμα οφέλη της κράτησης μέσω ενός« one-stop-travel-shop »σε πελάτες σε όλες τις χώρες του Κόλπου». Αυτό δήλωσε ο Rajesh Magow, συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος του ομίλου MakeMyTrip σε συνέντευξή του.

«Τις επόμενες εβδομάδες, θα επεκταθούμε στη Σαουδική Αραβία, ακολουθούμενες από άλλες χώρες του ΣΣΚ τους επόμενους μήνες», αποκάλυψε ο Magow.

Η εταιρεία προσάρμοσε πρόσφατα την πλατφόρμα της στην αραβική γλώσσα μετά την αρχική της κυκλοφορία στα αγγλικά.

Τέλος, ο Magow ανέφερε ότι η πλατφόρμα βλέπει μια συνεπή ανάκαμψη από μήνα σε μήνα με τις εγχώριες κρατήσεις να επιστρέφουν ήδη σε επίπεδα προ Covid.