Σύνταξη: tourismtoday.gr

Ο TUI Group στοχεύει να κερδίσει νέους πελάτες με την επέκταση του χαρτοφυλακίου του μόνο για ξενοδοχεία σε πολλές ευρωπαϊκές αγορές, ενώ κερδίζει μερίδιο αγοράς στην εγχώρια αγορά της Γερμανίας.

Συγκεκριμένα, ο μεγαλύτερος τουριστικός όμιλος της Ευρώπης ελπίζει να προσελκύσει καταναλωτές που κάνουν κράτηση διαμονής σε πόλεις και άλλους προορισμούς μέσω άλλων πυλών ή απευθείας από προμηθευτές.

Το διευρυμένο χαρτοφυλάκιο ξενοδοχείων λανσαρίστηκε αρχικά στη Σουηδία, τη μεγαλύτερη σκανδιναβική αγορά, με 15.000 ακίνητα σε 50 προορισμούς.

Πρώτα οι Σκανδιναβοί και μετά περισσότεροι

Άλλες αγορές, όπως η Δανία, η Φινλανδία και η Νορβηγία, και περισσότερα ξενοδοχεία θα ακολουθήσουν τους επόμενους μήνες, σύμφωνα με τον CEO του Ομίλου Sebastian Ebel.

Σε αντίθεση με τη Γερμανία, όπου οι προσφορές μόνο για ξενοδοχεία και μόνο για πτήσεις πωλούνται εδώ και πολλά χρόνια, η TUI μέχρι στιγμής πωλεί πακέτα διακοπών μόνο στους Σκανδιναβούς.

Ο Sebastian Ebel είναι πεπεισμένος ότι «αν λειτουργεί στις τέσσερις σκανδιναβικές αγορές, τότε θα λειτουργεί παντού».

Το επόμενο βήμα επέκτασης

Το επόμενο βήμα θα ήταν η επέκταση της προσφοράς μόνο για καταλύματα στη βρετανική αγορά και τη Μπενελούξ.
Παράλληλα, το χαρτοφυλάκιο θα μπορούσε να αυξηθεί σε περίπου 100.000 ακίνητα.

Η επέκταση μόνο για ξενοδοχεία αποτελεί μέρος της συνολικής στρατηγικής του Sebastian Ebel για διεύρυνση των ταξιδιωτικών προϊόντων του ομίλου πέρα ​​από τα παραδοσιακά πακέτα διακοπών.

Αυτό όχι μόνο θα δημιουργήσει μεγαλύτερη ζήτηση από τους 22 εκατομμύρια πελάτες του ομίλου παγκοσμίως, αλλά θα προσελκύσει και νέους πελάτες στην TUI.

Ανάπτυξη της Γερμανίας

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της TUI Γερμανίας Stefan Baumert είναι ικανοποιημένος με την απόδοση. Πέρυσι ο αριθμός των ταξιδιωτών σχεδόν ανέκαμψε στα επίπεδα του 2019 και το μερίδιο αγοράς της ξεπέρασε το όριο του 30%.

Ο tour operator επεκτείνει πλέον τις δυναμικές του δραστηριότητες σε πακέτα, με ημερήσιες τιμές για πτήσεις και διαμονή, μέσω πιο άμεσων συνδέσεων με αεροπορικές εταιρείες και ομίλους ξενοδοχείων.
Επί του παρόντος, αυτές οι προσφορές αντιπροσωπεύουν περίπου το 20% των κρατήσεων πτήσεων και ξενοδοχείων.

Όσον αφορά στους στόχους του για φέτος, ο Stefan Baumertt είπε ότι «θέλουμε να αυξήσουμε ελαφρώς το μερίδιο αγοράς του tour operator. Έχουμε ξεπεράσει το όριο του 30% και τώρα αυτό θα πρέπει να συνεχίζεται λίγο-λίγο κάθε χρόνο. Μπορώ να φανταστώ το 33% στο 2-3 χρόνια, αλλά δεν θέλουμε να αγοράσουμε μερίδια αγοράς».

Περιζήτητη για τουρισμό πολυτελείας φέτος η Ελλάδα

Η γερμανική μάρκα πολυτελών διακοπών του ομίλου Airtours γνωρίζει ισχυρές δραστηριότητες προς το παρόν καθώς οι ευκατάστατοι πελάτες συνεχίζουν να ξοδεύουν πολλά χρήματα για μοναδικές και αυθεντικές ταξιδιωτικές εμπειρίες.

Οι κρατήσεις για την τρέχουσα χειμερινή σεζόν και την επερχόμενη καλοκαιρινή σεζόν είναι καλές, με αύξηση της ζήτησης τις τελευταίες εβδομάδες, σύμφωνα με τον επικεφαλής της μάρκας Steffen Boehnke.

Συγκεκριμένα, υπάρχει μια σαφής τάση για περισσότερα πακέτα διακοπών, με τις προσφορές all inclusive να αποτελούν πλέον το ένα τέταρτο των κρατήσεων και περισσότερα οικογενειακά ταξίδια.

Κορυφαίοι προορισμοί αυτόν τον χειμώνα είναι οι Μαλδίβες, τα Κανάρια Νησιά, τα Εμιράτα, η Ταϊλάνδη και ο Μαυρίκιος, ενώ η Ελλάδα, οι ΗΠΑ, η Γερμανία, οι Βαλεαρίδες και οι Μαλδίβες είναι οι πέντε προορισμοί με τις καλύτερες πωλήσεις για το καλοκαίρι αυτή τη στιγμή.