Η Skyscanner δεν είναι πλέον μόνο μια πλατφόρμα metasearch, καθώς εισέρχεται και στις πωλήσεις αεροπορικών πτήσεων.

Συγκεκριμένα αυτό θα γίνεται μέσω της εφαρμογής της ή μέσω του mobile web της σε Αυστραλία, Σιγκαπούρη και Μεγάλη Βρετανία.

Ο Bryan Dove, διευθύνων σύμβουλος της Skyscanner, δήλωσε: “Οι άνθρωποι στρέφονται όλο και περισσότερο στις κινητές τους συσκευές για να προγραμματίσουν το ταξίδι τους. Ωστόσο, η ταξιδιωτική βιομηχανία δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες τους. Οι περισσότεροι ταξιδιώτες ξεκινούν το σχεδιασμό του ταξιδιού τους από το τηλέφωνο. Όμως η πλειοψηφία εξακολουθεί να μεταβαίνει σε υπολογιστή για να ολοκληρώσει την κράτησή του. Αυτό όμως δεν ανταποκρίνεται στις ανάγκες του επόμενου κύματος ταξιδιωτών, οι οποίοι δικαίως ζητούν να είναι σε θέση να κάνουν τα πάντα από το τηλέφωνό τους”.

Η υπηρεσία κράτησης πτήσεων της Skyscanner αξιοποιεί το σημαντικό κινητό αποτύπωμα της μάρκας. Αυτό έχει ως εξής : 100 εκατ. άτομα χρησιμοποιούν το Skyscanner κάθε μήνα.

Η Skyscanner παρέχει 24ωρη εξυπηρέτηση πελατών. Στο μέλλον προγραμματίζεται μια λειτουργία ακύρωσης με τη μορφή της αυτοεξυπηρέτησης. Σημειώνεται ότι οι πρώτες βαθμολογίες ικανοποίησης πελατών δίνουν στην υπηρεσία της Skyscanner 4/5.

Στους συνεργάτες περιλαμβάνονται το Ctrip, JetMax και CheckMyFares, με άλλα τρία ονόματα να αναμένεται να προστεθούν μέχρι το τέλος του έτους.

Η υπηρεσία, που διατίθεται σήμερα στην Αυστραλία, τη Σιγκαπούρη και στους συνδεδεμένους χρήστες στο Ηνωμένο Βασίλειο, πρόκειται να κυκλοφορήσει σε περισσότερες αγορές στις αρχές του 2020.