Καμπάνιες στις μεγαλύτερες ταξιδιωτικές πλατφόρμες του κόσμου, έχοντας ως γνώμονα την προσέγγιση του υποψηφίου ταξιδιώτη μέσα από τα ηλεκτρονικά  εργαλεία, που ο ίδιος χρησιμοποιεί για να σχεδιάσει τις διακοπές του πραγματοποιεί ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού .

H Ελλάδα κατέκτησε την πρώτη θέση στο διαγωνισμό της  Expedia Media Solutions’ 2014 EMEA για την «Καμπάνια Προορισμού της Χρονιάς» ,υπό τον  τίτλο: «What’s your pleasure?». Η καμπάνια   «έτρεξε» από 24 Μαρτίου έως 24 Σεπτεμβρίου 2014 σε συνεργασία με μια από τις μεγαλύτερες ταξιδιωτικές εταιρείες στον κόσμο, την Expedia, με στόχο την προσέλκυση κοινού από τρείς χώρες: Η.Π.Α., Αγγλία, Αυστραλία. Έπαθλο του διαγωνισμού ήταν τρία ονειρεμένα ταξίδια στην Ελλάδα για ισάριθμα ζευγάρια από τις χώρες- στόχους.

Στην προσπάθεια της χώρας μας, να αυξήσει το συνολικό αριθμό των επισκεπτών της  καθ΄ όλη τη διάρκεια του χρόνου, ο ΕΟΤ  συνεργάστηκε με την  Expedia Media Solutions, και ανέπτυξε την εν λόγω  εκστρατεία προβολής, επικεντρώνοντας σε τέσσερις πυλώνες: Κουλτούρα, Γαστρονομία, Περιπέτεια, Ελεύθερος χρόνος και σε τέσσερις προορισμούς: Αθήνα, Πελοπόννησος, Θεσσαλονίκη και  Κρήτη.

Η καμπάνια εκμεταλλεύτηκε την δυναμική των σελίδων κοινωνικής δικτύωσης διαχειρίζεται με μεγάλη επιτυχία ο Ε.Ο.Τ.( Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest, YouTube, Google+,Tumblr,Flickr, Foursquare, blog) αλλά και της επίσημης ιστοσελίδας του Οργανισμού www.visitgreece.gr, η οποία και προσέλκυσε το έντονο ενδιαφέρον των συμμετεχόντων στο διαγωνισμό.