Σύνταξη: tourismtoday.gr

Ο TUI Group μείωσε τις ετήσιες απώλειες. Είχε ένα δυνατό καλοκαίρι και ο αριθμός των παραθεριστών του επέστρεψε κοντά στα επίπεδα πριν από την πανδημία. Πέτυχε θετικά κέρδη το καλοκαιρινό φετινό 3μηνο αιχμής, για πρώτη φορά μετά την κρίση του Covid.

  • Ο αριθμός των καλοκαιρινών πελατών ήταν 13,7 εκατομμύρια και έφτασε το 93% των επιπέδων πριν από την πανδημία.
  • Τα υποκείμενα κέρδη (ebitda) για τους τρεις μήνες έως τις 30 Σεπτεμβρίου ξεπέρασαν το 1 δις ευρώ, εξαιρουμένης της επίπτωσης 58 εκατομμυρίων ευρώ από το πρόσθετο κόστος διακοπής της πτήσης.
  • Κέρδη προ φόρων ύψους 887 εκατ. ευρώ επιτεύχθηκαν το θερινό τρίμηνο.

«Όπως ήταν αναμενόμενο, το πρόσθετο κόστος διακοπής της πτήσης παρέμεινε σε υψηλά επίπεδα, αλλά συνέχισε να μειώνεται μέχρι το 4ο τρίμηνο», ανέφερε ο TUI Group.

Η βόρεια περιοχή του TUI Group -συμπεριλαμβανομένου του Ηνωμένου Βασιλείου και της Ιρλανδίας- συνεισέφερε κέρδη 344 εκατομμυρίων ευρώ από εμπειρίες.

Οι ετήσιες ζημίες προ φόρων μειώθηκαν στα 146 εκατ. ευρώ από 2,5 δις ευρώ τους προηγούμενους 12 μήνες, καθώς τα έσοδα αυξήθηκαν στα 16,5 δις ευρώ, με τα 7,6 δις ευρώ να επιτεύχθηκαν το καλοκαίρι, «αντανακλώντας την ισχύ της ζήτησης και την επιστροφή σε πιο κανονικά ταξίδια. περιβάλλον».

Οι προβλέψεις για τους επόμενους 12 μήνες

Ο TUI Group προέβλεψε ότι τα κέρδη για τους επόμενους 12 μήνες θα «αυξηθούν σημαντικά» παρά το πλαίσιο ενός συνεχιζόμενου περιβάλλοντος βραχυπρόθεσμων κρατήσεων και «σημαντικής αβεβαιότητας της αγοράς».

Όπως δήλωσε «η επιχειρηματική μας στρατηγική για τις εμπειρίες διακοπών επικεντρώνεται στην ανάπτυξη με δικαίωμα περιουσιακών στοιχείων σε διαφοροποιημένο περιεχόμενο και στην επέκταση της πελατειακής βάσης με διανομή πολλαπλών καναλιών.

Έχοντας επιταχύνει τον στρατηγικό μας μετασχηματισμό των αγορών και των αεροπορικών εταιρειών κατά τη διάρκεια της πανδημίας και υλοποιώντας τους στόχους του παγκόσμιου προγράμματος επανευθυγράμμισης, η επιχειρηματική μας στρατηγική επικεντρώνεται πλέον στην κερδοφόρα ανάπτυξη.

Αυτό θα επιτευχθεί με την προσφορά περισσότερων επιλογών προϊόντων, την ανάπτυξη του οικοσυστήματος των πελατών μας σε αναξιοποίητα τμήματα και την αύξηση της αξίας των πελατών.

Αυτό περιλαμβάνει αύξηση του όγκου και της αναλογίας πακέτων δυναμικής προέλευσης, καθώς και σημαντική αύξηση της προσφοράς μόνο για διαμονή και μόνο για πτήσεις».

Τα ετήσια οικονομικά αποτελέσματα ήρθαν καθώς ο όμιλος επιβεβαίωσε τα σχέδια για την αποπληρωμή των τελικών δανείων για κρατική βοήθεια της Γερμανίας Covid.