H Accor προχώρησε σε συνεργασία με την Alibaba για να διευκολύνει τους Κινέζους ταξιδιώτες να κλείνουν δωμάτια και άλλες υπηρεσίες.

Ο γίγαντας της γαλλικής φιλοξενίας Η Accor συνεργάζεται με την Alibaba Group, μια παγκόσμια επιχείρηση λιανικού εμπορίου, για την ανάπτυξη ψηφιακών εφαρμογών και προγραμμάτων αφοσίωσης για να προσελκύσει τους Κινέζους καταναλωτές μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια.

Η Alibaba έχει περίπου 700 εκατομμύρια καταναλωτές στην Κίνα, δίνοντας στην Accor πρόσβαση σε μια προσοδοφόρα αγορά.

Η Alibaba διαθέτει ένα ταξιδιωτικό “χέρι” που ονομάζεται Fliggy, το οποίο θα διευκολύνει τους καταναλωτές να κάνουν κράτηση σε ξενοδοχεία, υπηρεσίες τροφοδοσίας και προσφορές ψυχαγωγίας μέσω της Accor.

Οι πελάτες θα μπορούν να χρησιμοποιούν την υπηρεσία Alipay, μια υπηρεσία ψηφιακών πληρωμών που διαχειρίζεται η θυγατρική της Alibaba Ant Financial.

Η Accor διαθέτει περίπου 4.900 ξενοδοχεία και κατοικίες σε 110 χώρες.

Η εταιρεία έχει δημιουργήσει στρατηγικές συνεργασίες με εμπόρους λιανικής πώλησης, όπως η Lola James Harper.

Η εταιρεία δήλωσε ότι θα δαπανήσει 255 εκατομμύρια δολάρια για ένα νέο πρόγραμμα πίστης που ονομάζεται ALL, το οποίο σημαίνει Accor Live Limitless.

Η Alibaba βοηθά στην ανάπτυξη αυτού του νέου προγράμματος προσφέροντας ψηφιακό μάρκετινγκ και άλλες δυνατότητες.

Η Accor έχει επίσης αναπτύξει ένα πρόγραμμα ειδικά για τους Κινέζους καταναλωτές που ονομάζεται Haoke, το οποίο σημαίνει “καλωσόρισμα” στα κινέζικα.

Πρόκειται για ένα πρόγραμμα πιστοποίησης που διασφαλίζει ότι τα ξενοδοχεία της Accor ενσωματώνουν κινεζική γλώσσα με σήμανση και μενού, κινέζικα πιάτα, κινέζικο προσωπικό και άλλες υπηρεσίες.

Η μεσαία τάξη της Κίνας υπήρξε μια σημαντική αγορά-στόχος καθώς ταξιδεύουν περισσότερο.

Η Alibaba έχει επίσης σημαντικές συνεργασίες με άλλες ξενοδοχειακές εταιρείες, συμπεριλαμβανομένης της Marriott International που ξεκίνησε το 2017.