Τριετή συνεργασία πολλών εκατομμυρίων λιρών ξεκίνησε μεταξύ VisitBritain και Expedia. Η συμφωνία περιλαμβάνει την προώθηση της Βρετανίας στο εξωτερικό και συγκεκριμένα στην πιο πολύτιμη πηγή εισερχόμενου τουρισμού, τις ΗΠΑ.

Η εν λόγω τριετής συνεργασία στοχεύει να αποφέρει στην οικονομία του Ηνωμένου Βασιλείου έσοδα άνω των £ 135 εκατ. από τις δαπάνες των επισκεπτών.

Η πρώτη φάση ξεκινάει με την έναρξη εξάμηνης ψηφιακής εκστρατείας μάρκετινγκ, συμπεριλαμβανομένων online δραστηριοτήτων, χρήση social media και blogger για την προώθηση της καμπάνια «365 Ημέρες #OMGB» στιγμών σε όλη τη Βρετανία.

Η εκστρατεία διαθέτει μία ειδική πλατφόρμα περιεχομένου, expedia.com/OMGB η οποία θα επιδεικνύει τις εμπειρίες που προσφέρονται στους επισκέπτες των ΗΠΑ σε όλη τη Βρετανία μετατρέποντας το ενδιαφέρον σε κρατήσεις. Παράλληλα, τον Ιανουάριο αναμένεται να ξεκινήσει στις ΗΠΑ και η τηλεοπτική καμπάνια.

Το πρώτο έτος της επικοινωνιακής δραστηριότητας είναι μέρος μιας μακροπρόθεσμης εταιρικής σχέσης μεταξύ VisitBritain και Expedia τα σχέδια της οποίας θα ανακοινωθούν μέσα στις επόμενες εβδομάδες.

Η πλατφόρμα περιεχομένου θα επιτρέπει επίσης σε άλλους εταίρους, συμπεριλαμβανομένων των αεροπορικών εταίρων, των φορέων διαχείρισης προορισμών και των προμηθευτών ταξιδιού να παρέχουν λεπτομερείς τοπικές πληροφορίες σχετικά με μέρη τα οποία δεν είναι τόσο γνωστά  στους διεθνείς επισκέπτες.

Σημειώνεται ότι οι ΗΠΑ είναι η πολυτιμότερη πηγή εισερχόμενου τουρισμού της Βρετανίας, αλλά και μία από τις μεγαλύτερες. Οι επισκέψεις από τις ΗΠΑ αυξήθηκαν κατά 10% σε 3,3 εκατ. το 2015. Επίσης οι τουρίστες από τις ΗΠΑ ξοδεύουν το ποσό ρεκόρ των 3 δις. £ κατά τη διάρκεια της διαμονής τους στην Αγγλία.

Η εκστρατεία των «365 Ημερών #OMGB αποτελεί μέρος της παγκόσμιας GREAT Britain campaign, της κυβέρνησης του Ηνωμένου Βασιλείου, η οποία αναδεικνύει το καλύτερο κομμάτι που έχει να προσφέρει η Βρετανία  ως ένα μέρος για επίσκεψη, εξερεύνηση και επιχειρηματική δραστηριότητα.