Εμπορικούς επισκέπτες από τέσσερις ηπείρους θα συγκεντρώσει η PHILOXENIA 2012, η οποία με νέα ταυτότητα, πραγματοποιείται από τις 22-25 Νοεμβρίου 2012 στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης.
Η προσπάθεια προσέλκυσης ξένων tour operators έχει αποδώσει καρπούς και ενδεικτικά στη PHILOXENIA θα βρεθούν εμπορικοί επισκέπτες από το Βέλγιο, Δανία, Γαλλία, Ρωσία, Ιορδανία, Κίνα, Νιγηρία, ΗΠΑ. Μ. Βρετανία κα..
Η φετινή διοργάνωση της 28ης Διεθνούς Έκθεσης Τουρισμού PHILOXENIA έχει ως κεντρικό θεματικό πυρήνα τις νέες τουριστικές αγορές της Βαλκανικής και των κρατών της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, ενώ φιλοδοξεί να ενισχύσει το ρόλο της ως το πιο σημαντικό τουριστικό φόρουμ της ευρύτερης γεωγραφικής περιοχής.
Η υλοποίηση της φετινής PHILOXENIA πραγματοποιείται από τη HELEXPO, σε συνεργασία με την εταιρία Artion Conferences & Events, ενώ η έκθεση είναι υπό την αιγίδα του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος και της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων.
Στην επιτυχία της έκθεσης συνδράμει με την ενεργή συμμετοχή και συνεργασία του και ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης-η HELEXPO αποτελεί ιδρυτικό μέλος του-ο οποίος παρέχει ενημερωτικά στοιχεία για τη στοχευμένη πρόσκληση εμπορικών επισκεπτών από το εξωτερικό και κινητοποιεί τους εμπλεκόμενους τουριστικούς φορείς για την καλύτερη διοργάνωση της PHILOXENIA.
Στη PHILOXENIA 2012 θα συμμετάσχουν αντιπροσωπευτικές τουριστικές επιχειρήσεις απ’ όλες τις περιοχές της χώρας, οι οποίες δραστηριοποιούνται σε διάφορες μορφές τουρισμού και θα έχουν τη δυνατότητα να έρθουν σε επαφή με τους ξένους εμπορικούς επισκέπτες.
Στο επίπεδο των παράλληλων εκδηλώσεων της PHILOXENIA ξεχωρίζει το Συνέδριο Πολιτιστικού και Θρησκευτικού Τουρισμού.
Μέσα από τις θεματικές ενότητες του συνεδρίου θα αναδειχθεί η Θεσσαλονίκη, αλλά και η Ελλάδα, ως προορισμός θρησκευτικού-πολιτιστικού τουρισμού και αφετηρία για προορισμούς ανάλογου ενδιαφέροντος στα Βαλκάνια.
Επιπλέον θα αποτυπωθούν οι δυνατότητες των θεματικών μουσείων, ως πόλων έλξης τουριστών, αλλά και θα διερευνηθούν οι προοπτικές συνεργασίας μεταξύ φορέων, όπως η Πολιτεία, η Εκκλησία και τα τουριστικά γραφεία προς την κατεύθυνση της ενίσχυσης του θρησκευτικού τουρισμού.