Η βαθύτερη κατανόηση των συναισθημάτων των ταξιδιωτών θα μπορούσε να προσφέρει νέες ευκαιρίες για την προώθηση των ταξιδίων, αποκαλύπτει νέα έρευνα της UM Worldwide. Στην έρευνα της εταιρείας media και διαφήμισης συμμετείχαν 54.000 άτομα από τις ταξιδιωτικές αγορές της Ιαπωνίας, της Ινδονησίας, της Κίνας, της Μαλαισίας, της Ινδίας, της Σιγκαπούρης, των Φιλιππίνων, της Νότιας Κορέας, της Αυστραλίας, του Χονγκ Κονγκ, της Ταϊβάν και της Ταϊλάνδης.

Χρήση του συναισθήματος των ταξιδιωτών

  • Για να περάσουν τα μηνύματα στους καταναλωτές τα εμπορικά σήματα είναι απαραίτητο να χρησιμοποιήσουν τα συναισθήματα των ταξιδιωτών.
  • Οι ταξιδιώτες από τις περισσότερες αγορές των χωρών της Ασίας και του Ειρηνικού βιώνουν τη χαρά συνοδευόμενη από τη χαλάρωση.

Συναισθήματα και ταξιδιώτες

  • Οι ταξιδιώτες από την Ν. Κορέα είναι πιο εμπνευσμένοι.
  • Αυτοί που περιμένουν περισσότερα είναι οι ταξιδιώτες από την Ιαπωνία.
  • Πιο αισιόδοξοι είναι οι ταξιδιώτες από τη Σιγκαπούρη.

Η χρήση της χαράς ως εργαλείο marketing

Οι διαφορετικές συναισθηματικές προσεγγίσεις των ταξιδιωτών πρέπει να γίνουν αντιληπτές από τις ταξιδιωτικές εταιρείες, επισημαίνεται στην έρευνα.
Αν κάποιος είναι χαρούμενος ή ανυπομονεί για το ταξίδι, η ταξιδιωτική εταιρεία πρέπει να χρησιμοποιήσει μηνύματα που θα διατηρήσουν αυτά τα συναισθήματα.