Σύνταξη: tourismtoday.gr

Εδώ και αρκετά χρόνια, τα κοινωνικά δίκτυα προσπαθούν να υποστηρίξουν την επικοινωνία των brands με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Αν το Facebook ή το Linkedin είναι τα ιστορικά δίκτυα, η εμφάνιση νέων πλατφορμών όπως το Instagram φέρνει έναν νέο αέρα.

Το Facebook και οι τάσεις

Αν και εξακολουθεί να είναι το κοινωνικό δίκτυο με τα περισσότερα μέλη στον κόσμο, το Facebook σαγηνεύει λιγότερο.

Από το 2019 έως το 2020, η εφαρμογή του Mark Zuckerberg είναι η μόνη που δεν έχει παρατηρήσει καμία ανάπτυξη μελών, ενώ όλοι οι ανταγωνιστές της καταγράφουν ρυθμούς ανάπτυξης άνω του 20%.

Η διεπαφή δεν έχει πλέον την ίδια απήχηση. Οι μόδες αλλάζουν. Το Facebook φαίνεται να είναι λιγότερο συντονισμένο με τις τρέχουσες τάσεις.
Οι νέοι στρέφονται περισσότερο σε νέα δίκτυα και εναλλακτικές λύσεις όπως το Instagram, επιβεβαιώνονται.

Τουριστικά εμπορικά σήματα και Instagram

Τουριστικά εμπορικά σήματα και εταιρείες χρησιμοποιούν πλέον το Instagram αφού τα ταξίδια καταλαμβάνουν ένα από τα πιο δημοφιλή θέματα.
Τα πρακτορεία καθώς και ολόκληρος ο κλάδος στρέφονται αποφασιστικά σε αυτήν την εφαρμογή με το διαφοροποιημένο λογότυπό της.

Ενώ 25 εκατομμύρια επιχειρήσεις έχουν επί του παρόντος λογαριασμούς στο Instagram, η πλατφόρμα μπορεί να υπερηφανεύεται για παγκόσμια δημοτικότητα. Το 2021, μετρούσε περισσότερους από 1,3 δισεκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες.
Εκτός από το ότι φτάνει σε όλες τις ηλικίες, το Instagram επεκτείνεται παγκοσμίως, σύμφωνα με το tourismreview.

Αν και οι ΗΠΑ είναι η μεγαλύτερη βάση χρηστών του δικτύου (140 εκατομμύρια χρήστες), το 88% των υποστηρικτών δεν κατοικούν σε αυτήν τη χώρα.

Είτε πρόκειται για ψυχαγωγία, είτε για συνομιλία είτε για ενημέρωση, το Instagram γίνεται ένα στοιχείο στο τοπίο.
Το 2019, η πλατφόρμα είχε πάνω από 500 εκατομμύρια χρήστες καθημερινά.
Ακόμη πιο ενθαρρυντικό για τους επαγγελματίες, το 81% των χρηστών λέει ότι χρησιμοποιεί το Instagram για να ανακαλύψει νέα προϊόντα και υπηρεσίες.

Κάθε μέρα, περισσότεροι από 200 εκατομμύρια χρήστες επισκέπτονται τα προφίλ εταιρειών ή επωνυμιών. Από την υγειονομική κρίση που συνοδεύτηκε από κάθε είδους απαγορεύσεις, ο κόσμος βιώνει την επιθυμία να ταξιδέψει.

Οι τουριστικές επωνυμίες θα έχουν κάθε συμφέρον να δραστηριοποιούνται στην πλατφόρμα προκειμένου να προσεγγίσουν κοινό.

Φωτογραφίες και βίντεο, το δυνατό χαρτί

Το νόημα του Instagram είναι οι δημοσιεύσεις φωτογραφιών και βίντεο από όλο τον κόσμο. Ο τουριστικός τομέας είναι αυτός που βασίζεται περισσότερο στις εικόνες.

Στους ιστότοπους, η προώθηση της ομορφιάς των προορισμών δεν είναι τόσο εύκολη, ενώ το Instagram καθιερώνεται ως το δίκτυο απόδρασης και προώθησης για τουριστικά μέρη.

Οι δημοσιεύσεις επιτρέπουν σε όλους τους ακολούθους (και μη συνδρομητές, εάν το προφίλ είναι δημόσιο) να έχουν πρόσβαση σε περιεχόμενο.

Στον επαγγελματικό τομέα, αυτό το δίκτυο φέρνει μια εξαιρετική εναλλακτική για την προώθηση μιας υπηρεσίας που σχετίζεται με τον τουρισμό.

Οι ιστορίες

Οι ιστορίες αντιπροσωπεύουν μια εφήμερη μορφή που χρησιμοποιείται για την ενημέρωση σχετικά με μια προσωρινή είδηση.

Η βάση αυτού του τύπου δυναμικού περιεχομένου σάς επιτρέπει να τραβάτε την προσοχή για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

Γίνεται πραγματικός μοχλός για να διεγείρει την επιθυμία των ταξιδιωτών για απόδραση.
Αυτές οι μικρές φωτογραφίες ή βίντεο, διαθέσιμα 24 ώρες το 24ωρο, έχουν γίνει από μόνα τους ένα μέσο έκφρασης.

Οι influencers τις χρησιμοποιούν καθημερινά, ενώ τα μέσα προσφέρουν ακόμη και περιεχόμενο προσαρμοσμένο σε αυτήν τη μορφή.

Hashtags

Το σύστημα hashtag είναι επίσης ένας καλός τρόπος αναφοράς στις δημοσιεύσεις της τουριστικής επωνυμίας σας.

Η εισαγωγή hashtag σε μια ανάρτηση επιτρέπει να σταλεί απευθείας σε μια βάση δεδομένων που είναι ειδικά αφιερωμένη στη συγκεκριμένη λέξη-κλειδί.

Τα hashtag ταξιδιών είναι το πιο δημοφιλές περιεχόμενο στην πλατφόρμα. Με όλα αυτά, είναι αυτονόητο ότι τα ταξίδια βρίσκονται στο επίκεντρο του θέματος του Instagram.