Η αυξανόμενη δημοτικότητα των μηχανών αναζήτησης και της διαφήμισης στα social media έχουν φέρει αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές εμπνέονται για το ταξίδι, αλλά και στο ποιούς πράκτορες θα επιλέξουν.
Η ανάπτυξη μιας επιτυχημένης στρατηγικής ψηφιακού μάρκετινγκ μπορεί να είναι ζωτικής σημασίας, επισημαίνει η Wordstream, μια κορυφαία εταιρεία παροχής υπηρεσιών μάρκετινγκ.
Το online μάρκετινγκ αποτελεί την κύρια πηγή ανάπτυξης για να απογειωθεί η επιχείρηση και η υψηλή κατάταξη της είναι αποτέλεσμα μιας πολύ στοχευμένης, επίμονης επένδυσης τόσο στην αμειβόμενη διαφήμιση αναζήτησης (Google SERP) όσο και στην ιστοσελίδα SEO.
Οι διαφημίσεις Facebook μπορούν να βοηθήσουν, ανάλογα με την ποιότητα που αναπτύσσει ένας ταξιδιωτικός πράκτορας και τον τρόπο με τον οποίο στοχεύει το κοινό του.
Στο Facebook, “ένας προϋπολογισμός περίπου 10 δολαρίων την ημέρα είναι εξαιρετικός για να ξεκινήσετε τις δοκιμές”, συνιστούν οι ειδικοί.
Αλλά πρώτα, πρέπει να έχετε μια καλή στρατηγική, πριν πετάξετε χρήματα στις διαφημίσεις. Τι προωθείτε; Ποια η δράση; Ποιο είναι το σχέδιο παρακολούθησης; Πώς θα μετρήσετε τα αποτελέσματα; Εάν αυτά δεν τα έχετε καταλάβει πριν την διαφήμιση, πιθανότατα να σπαταλήσετε τα χρήματά σας.
Οποιαδήποτε πλατφόρμα και αν επιλέξετε για διαφήμιση -είτε να αναπτύξετε εκτενές περιεχόμενο, είτε χρησιμοποιήσετε ένα συνδυασμό και των δύο- το μάρκετινγκ πρέπει να οδηγήσει τους καταναλωτές στον ιστότοπο του ταξιδιωτικού σας πρακτορείου, που είναι το κύριο σας στοιχείο απόκτησης πελατών, τονίζουν οι ειδικοί. Παρακολουθώντας τον τρόπο των πωλήσεων βλέπετε από που οδηγούνται οι πελάτες σε εσάς.