Ένας αυξανόμενος αριθμός ζευγαριών στρέφεται στην Amazon για να συμπληρώσουν τη λίστα γάμου τους.
Αυτό αποδεικνύουν τα αποτελέσματα πρόσφατης έρευνας που έλαβε η Post και διεξήχθη από την εταιρεία Braid.
Η Amazon έλεγχε μερίδιο 45% των καταχωρίσεων στις λίστες γάμου κατά το τέταρτο τρίμηνο του 2021.
Η Bed Bath & Beyond, η εταιρεία λιανικής πώλησης οικιακών ειδών που κάποτε κυριαρχούσε στην αγορά, είδε το μερίδιό της να υποχωρεί στο 30% περίπου για το τρίμηνο, σύμφωνα με την έρευνα.
Η Target κατέλαβε την τρίτη θέση στη λίστα, με τριμηνιαίο μερίδιο 26%.
Τα δώρα σε μετρητά ή ταξίδια κατέλαβαν την τέταρτη θέση με 16%, ακολουθούμενα από το λιανοπωλητή Crate & Barrel με 15%.