Οι περισσότεροι καταναλωτές είναι απογοητευμένοι με τα μηνύματα που λαμβάνουν από τους ταξιδιωτικούς πράκτορες.

Αυτό προκύπτει σύμφωνα με μελέτη της Redpoint Global, που διεξήγαγε η Dynata σε περισσότερους από 1.000 καταναλωτές στις ΗΠΑ.

Ειδικότερα, το 67% των τουριστών αντιπαθεί να λαμβάνει προσφορές όταν δεν έχει σχέδια να ταξιδέψει.

Μόνο το 24% πιστεύει ότι οι εταιρείες παρέχουν σταθερά μηνύματα πριν, κατά τη διάρκεια και μετά το ταξίδι.

Ταυτόχρονα, το 73% πιστεύει ότι χρειάζονται εξατομικευμένα μηνύματα σε πραγματικό χρόνο για να αισθάνονται ασφαλείς και άνετα.

Και το 69% πιστεύουν ότι θα συνεχίσουν να απαιτούν μια απρόσκοπτη εξατομίκευση πριν, κατά τη διάρκεια και μετά το ταξίδι, πολύ μετά το τέλος της πανδημίας.

Το 60% των ερωτηθέντων δεν προγραμματίζει ταξίδια αυτό το καλοκαίρι.

Πόσο θα ταξιδέψουν οι εμβολιασμένοι

  • Το 46% των εμβολιασμένων σκοπεύουν να ταξιδέψουν τουλάχιστον μία φορά κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού.
  • Το 79% θα ταξιδέψουν τελικά περισσότερο ή το ίδιο όπως πριν την πανδημία.