Νέα μελέτη από την Oracle Hospitality and Skift δείχνει ότι το 95% των ανθρώπων σχεδιάζει να ταξιδέψει τους επόμενους έξι μήνες – με το 29% να κάνει ένα επικό ταξίδι εκδίκησης.

Σχεδόν τα τρία τέταρτα (73%) των ταξιδιωτών θέλουν να χρησιμοποιήσουν την κινητή συσκευή τους για να διαχειριστούν την εμπειρία τους στο ξενοδοχείο, όπως check in και check out, πληρωμή, παραγγελία φαγητού και πολλά άλλα.

Αυτά είναι καλά νέα για τους ξενοδόχους που αναζητούν τη χρήση της τεχνολογίας για να διαχειριστούν την έλλειψη προσωπικού χωρίς να βλάψουν την αφοσίωση και την εξυπηρέτηση των επισκεπτών.

Παράλληλα, οι ταξιδιώτες προσπαθούν να εξατομικεύσουν το ταξίδι τους ακόμη περισσότερο επιλέγοντας, το ακριβές δωμάτιο και πληρώνοντας μόνο για τις ανέσεις που θέλουν.

Επιπλέον, το 74% ενδιαφέρεται για ξενοδοχεία που χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη για την καλύτερη προσαρμογή των υπηρεσιών και των προσφορών, όπως η τιμολόγηση δωματίων ή οι προτάσεις και οι εκπτώσεις για φαγητό.

Δύο χρόνια περιορισμών δημιούργησαν μια παγωμένη επιθυμία για ταξίδια, με το 29% των ανθρώπων να σχεδιάζει ένα μεγαλύτερο, ακριβότερο ταξίδι «ταξιδιών εκδίκησης». Αλλά η πανδημία έχει επίσης κάνει τους jetsetters να αισθάνονται αντικοινωνικοί, καθώς πολλοί επιθυμούν την τεχνολογία ανέπαφων και αυτοεξυπηρέτησης:

  • Το 92% των ταξιδιωτών δεν τους λείπει να βρίσκονται κοντά σε άλλα άτομα ενώ μένουν σε ξενοδοχείο.
  • Το 73% συμφωνεί ότι είναι πιο πιθανό να μείνει σε ξενοδοχείο που προσφέρει τεχνολογία self-service για την ελαχιστοποίηση της επαφής με το προσωπικό και τους άλλους επισκέπτες.
  • Το 38% θέλει ένα μοντέλο πλήρως αυτοεξυπηρέτησης, με προσωπικό διαθέσιμο μόνο κατόπιν αιτήματος.
  • Το 39% θέλει να παραγγείλει υπηρεσία δωματίου από το τηλέφωνό του ή ένα chatbot.
  • Το 49% αναζητά επίσης ανέπαφες πληρωμές (μόνο το 5% θέλει να πληρώσει σε κρυπτογράφηση).
  • Η έλλειψη εργατικού δυναμικού παραμένει ένα κορυφαίο ζήτημα στον ξενοδοχειακό κλάδο, αλλά οι ξενοδόχοι εργάζονται σκληρά για να ενσωματώσουν νέες τεχνολογίες για να μειώσουν την πίεση στους επισκέπτες και το προσωπικό:
  • Το 65% των ξενοδόχων είπε ότι η ενσωμάτωση νέων τεχνολογιών για το προσωπικό περιγράφει καλύτερα τη στρατηγική τους για να αντιμετωπίσουν τις ελλείψεις εργατικού δυναμικού και να προσελκύσουν νέα ταλέντα.
  • Το 96% επενδύει στην ανέπαφη τεχνολογία, με το 62% να σημειώνει ότι «μια πλήρως ανέπαφη εμπειρία» είναι πιθανό να είναι η πιο ευρέως διαδεδομένη τεχνολογία στον κλάδο τα επόμενα τρία χρόνια.
  • Το 54% πρόσθεσε ότι η υψηλότερη προτεραιότητά τους είναι να υιοθετήσουν τεχνολογία που βελτιώνει ή εξαλείφει την ανάγκη για εμπειρία στη ρεσεψιόν από τώρα έως το 2025.

Οι ταξιδιώτες είναι μπερδεμένοι σχετικά με το πόσο υπομονετικοί είναι διατεθειμένοι να είναι σε αυτήν τη μετάβαση:

  • Το 39% δήλωσε ότι θέλει μια πλήρως ανέπαφη εμπειρία για όλες τις βασικές συναλλαγές στο ξενοδοχείο (check-in/out, φαγητό & ποτό, κλειδιά δωματίου κ.λπ.).
  • Το 34% είπε ότι η έλλειψη προσωπικού και η αργή εξυπηρέτηση που θα προκύψει, θα ήταν το νούμερο 1 αποτρεπτικό στοιχείο για να κάνουν εκ νέου κράτηση ξενοδοχείου.

Ωστόσο, μόλις το 23% σημείωσε ότι η έλλειψη καθημερινού καθαρισμού των δωματίων είναι ένα πρόβλημα, δείχνοντας ότι οι καταναλωτές έχουν αποδεχτεί (και το 17% καλωσόρισε!) ότι αυτό το στήριγμα πριν από την πανδημία δεν θα επιστρέψει ποτέ.

Άτομα που αναζητούν την άνεση του σπιτιού

Είτε παραγγείλουν υπηρεσία δωματίου είτε εγγραφούν στο Netflix, οι ταξιδιώτες θέλουν την ευκολία και την άνεση του σπιτιού ενώ ταξιδεύουν.

Το 45% είπε ότι η πρόσβαση στην ψυχαγωγία κατ’ απαίτηση που συνδέεται άψογα με τους προσωπικούς τους λογαριασμούς ροής ή gaming είναι το #1 που πρέπει να έχει κατά τη διάρκεια της διαμονής του.

Ομοίως, το 45% των στελεχών ξενοδοχείων δήλωσε ότι αυτή η οργάνωση ψυχαγωγίας στο δωμάτιο είναι αυτό που είναι πιο πιθανό να εφαρμόσει μέχρι το 2025.

Το 77% των ταξιδιωτών ενδιαφέρεται να χρησιμοποιήσει αυτοματοποιημένα μηνύματα ή chatbot για αιτήματα εξυπηρέτησης πελατών σε ξενοδοχεία.

Το 43% θέλει χειριστήρια με φωνητική ενεργοποίηση για όλες τις ανέσεις στα δωμάτιά του (φώτα, κουρτίνες, κλειδαριές θυρών κ.λπ.).

Το 25% θέλει χειριστήρια δωματίου που προσαρμόζουν αυτόματα τη θερμοκρασία, τον φωτισμό, ακόμη και την ψηφιακή τέχνη με βάση τις προ-κοινοποιημένες προτιμήσεις.

A la carte τιμές ξενοδοχείων

Οι καταναλωτές ενδιαφέρονται για ένα μοντέλο ξενοδοχείου που τους επιτρέπει να πληρώνουν μόνο για ό,τι χρησιμοποιούν. Οι ξενοδόχοι, παράλληλα, εξετάζουν νέα μοντέλα υπηρεσιών που ξεπερνούν τα πάντα, από ανέσεις έως περιπέτειες:

  • Το 81% των ξενοδόχων αναμένει μια μεγάλη αλλαγή του μοντέλου υπηρεσιών από τώρα έως το 2025.
  • Το 49% συμφώνησε σθεναρά ότι οι «ειδικές ανέσεις και αναβαθμίσεις» είναι κρίσιμες για τη στρατηγική εσόδων τους.
  • Το 36% προβλέπει ότι το μέλλον της διαχείρισης των εσόδων των ξενοδοχείων θα στηρίζεται στον διαχωρισμό των τιμών των δωματίων, όπως μια «βασική οικονομία» έναντι. μοντέλο “economy plus” στις αεροπορικές εταιρείες.

Για ταξιδιώτες:

  • Το 87% είπε ότι είναι πιθανό να κάνει κράτηση σε ξενοδοχείο που τους επιτρέπει να πληρώνουν μόνο για ανέσεις που χρησιμοποιούν.
  • Το 54% είναι πρόθυμο να πληρώσει περισσότερα για να επιλέξει την άποψή του. Το 38% επιλέγει το δωμάτιό του. 37% για check in νωρίς/check out αργά. 33% για χρήση των υπηρεσιών σπα, ευεξίας ή γυμναστικής. Το 32% επιλέγει τον όροφο του δωματίου του. κι αλλα.