Το αεροδρόμιο των Βρυξελλών απάντησε στην ανακοίνωση του Διευθύνοντος Συμβούλου της Ryanair, Μάικλ Ο’ Λίρι, να εγκαταλείψει το αεροδρόμιο των Βρυξελλών ως βάση. Δύο αεροσκάφη που διανυκτερεύουν στο αεροδρόμιο των Βρυξελλών θα μεταφερθούν σε άλλο αεροδρόμιο και η ιρλανδική αεροπορική εταιρεία δεν θα κάνει πλέον χρήση του πληρώματος με έδρα το Βέλγιο.
Το αεροδρόμιο, ωστόσο, είναι πεπεισμένο ότι οι πελάτες που ταξιδεύουν μέσω Βρυξελλών δεν θα επηρεαστούν απο τη μείωση των πτήσεων: « Αν και οι δραστηριότητες της Ryanair συμβάλλουν στην προσφορά στο αεροδρόμιο των Βρυξελλών, υπάρχουν και άλλες αεροπορικές εταιρείες που προσφέρουν τους ίδιους προορισμούς, με εξαίρεση την Πίζα της Ιταλίας και Αμμάν, Ιορδανία. Το αεροδρόμιο των Βρυξελλών αναμένει ότι άλλες αεροπορικές εταιρείες θα προσφέρουν τις υπηρεσίες τους σε αυτούς τους προορισμούς .»
Η Ryanair αντιπροσωπεύει επί του παρόντος το 8% των πτήσεων από το αεροδρόμιο των Βρυξελλών, περίπου 30 πτήσεις καθημερινά (15 εκ περιτροπής) εκ των οποίων 10 πτήσεις (5 εκ περιτροπής) με πλήρωμα με έδρα το Βέλγιο.
Η Ryanair αναφέρεται για αυτήν την απόφαση στη θέσπιση του βελγικού φόρου επιβίβασης, ο οποίος θεσπίστηκε ενώ ο κλάδος των αερομεταφορών εξακολουθεί να ανακάμπτει πλήρως από την κρίση του κορωνοϊού.
Η Ryanair αναφέρεται και στις δύσκολες σχέσεις της με τα συνδικάτα στο Βέλγιο. Και τέλος, η Ryanair ανέφερε επίσης τους νέους φόρους αεροδρομίων στο αεροδρόμιο των Βρυξελλών που θα εισαχθούν από τον Απρίλιο του 2023. Το αεροδρόμιο των Βρυξελλών έχει όντως συμβουλευτεί τις αεροπορικές εταιρείες σχετικά και η πρότασή της για τους συντελεστές 2023-2027 αναλύεται επί του παρόντος από την οικονομική ρυθμιστική αρχή.
Μέχρι το τέλος του έτους, η ρυθμιστική αρχή θα λάβει απόφαση σχετικά με αυτό. Η πρόταση αυτή περιλαμβάνει αύξηση των τιμολογίων λαμβάνοντας υπόψη την απότομη άνοδο των τιμών της ενέργειας και τον πολύ υψηλό πληθωρισμό, που έχει σημαντικό αντίκτυπο στο κόστος λειτουργίας του αεροδρομίου.