Σύνταξη: tourismtoday.gr
Οι ταξιδιωτικοί πράκτορες στην Βρετανία αναφέρουν υγιείς καθυστερημένες πωλήσεις -σε προχωρημένο στάδιο- με αυξανόμενο αριθμό αιτημάτων από οικογένεις για το καλοκαίρι, αλλά λένε ότι το κατώτερο άκρο της αγοράς παραμένει υποτονικό.
Πολλοί ανέφεραν «εντυπωσιακές» πωλήσεις την περασμένη εβδομάδα και μια αύξηση του ενδιαφέροντος από οικογένειες, καθώς η Jet2holidays έριξε τις τιμές για τις καλοκαιρινές διακοπές που κλείνονται μέσω ανεξάρτητων πρακτορείων.
Ο Richard Lowrey-Heywood, διευθυντής της μάρκας Seaside Travel, δήλωσε ότι η εσωτερική καμπάνια Lates, σε συνδυασμό με τις μειώσεις τιμών της Jet2holidays, οδήγησε σε «ασταμάτητες πωλήσεις» σε όλα τα υποκαταστήματα το Σάββατο.
«Οι καθυστερημένες πωλήσεις είναι απλά εκπληκτικές, είπε. Η Jet2 έκανε πτώση της τιμής στα πακέτα και ήταν ακριβώς αυτό που χρειαζόταν η βιομηχανία.»
Η Jennifer Lynch, γενική διευθύντρια του ArrangeMY Escape, δήλωσε ότι η περασμένη εβδομάδα ήταν «μία από τις καλύτερες εδώ και πολύ καιρό» με «πολλές μεγάλες κρατήσεις» για φέτος και το επόμενο έτος.
Αλλά και για τις πωλήσεις στα τέλη του καλοκαιριού, σημείωσε πως «οι οικογένειες έρχονται αργά με μη ρεαλιστικούς προϋπολογισμούς και προσδοκίες».
Η Katharina Peck, εμπορική διευθύντρια του Travel Network Group, χαρακτήρισε τις συναλλαγές της περασμένης εβδομάδας ως «αρκετά εντυπωσιακές, ιδιαίτερα για το καλοκαίρι».
Χαιρέτισε τη στρατηγική τιμολόγηση για τον Μάιο και τον Ιούνιο ως ελκυστική σε μια ευρύτερη δημογραφική ομάδα με αποτέλεσμα την άνοδο 9% των οικογενειακών κρατήσεων σε σχέση με την προηγούμενη εβδομάδα.
Οι εκπρόθεσμες πωλήσεις κατέλαβαν μερίδιο αγοράς 77%, αυξημένο πέντε ποσοστιαίες μονάδες σε σχέση με την προηγούμενη εβδομάδα.
Η Kelly Cookes, εμπορική διευθύντρια της Advantage Travel Partnership, κατηγόρησε τον ζεστό καιρό της περασμένης εβδομάδας για μια μικρή πτώση των πωλήσεων.
«Βλέπουμε οικογένειες να κάνουν κρατήσεις, αλλά όχι το χαμηλότερο άκρο της οικογενειακής αγοράς, δήλωσε. Ο καιρός θα κάνει κάποιους να αναρωτιούνται αν θα δεσμευτούν».
Οι αναφορές ακολουθούν τις ανακοινώσεις από το On the Beach για μια «υγιή» συνολική αγορά με «άφθονη» χωρητικότητα θέσεων και απόθεμα κρεβατιών.
Ωστόσο, ο διευθύνων σύμβουλος του Shaun Morton περιέγραψε το τέλος της «αξίας» της αγοράς ως «πιο προκλητικό», λέγοντας ότι «δεν υπάρχει άνοδος τιμών στην αγορά για ξενοδοχεία τριών αστέρων. Οι τιμές είναι σταθερές.»