Σύνταξη: tourismtoday.gr

Εννέα στα 10 εύπορα και υψηλού πλούτου (HNW) άτομα, θέλουν να βελτιώσουν την υγεία τους για τα επόμενα χρόνια, θεωρώντας την τον νέο πλούτο.

Για τον λόγο αυτό, η ευεξία είναι σημαντική προτεραιότητα για τους luxury ταξιδιώτες, όπως αποκαλύπτει κοινή μελέτη από την Διεθνή Αγορά Ταξιδιών Πολυτελείας (ILTM), την Hyatt και την Altiant.

Η μελέτη “Buzz vs Reality”, εστιάζει αποκλειστικά στις απόψεις που έχουν οι εύποροι/HNW τουρίστες για τις εμπειρίες στις αποδράσεις πολυτελείας.
Τα δεδομένα συγκεντρώθηκαν από Ηνωμένο Βασίλειο, ΗΠΑ, Γαλλία, Κίνα, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα (ΗΑΕ) και Σαουδική Αραβία.

Σχεδόν τα τρία τέταρτα (74%) έχουν ήδη ενσωματώσει αρχές της ευεξίας στην καθημερινότητα τους, ενώ το 61% δίνει πλέον μεγαλύτερη έμφαση στην υγεία σε σχέση με πριν την πανδημία.

  • Ο τουρισμός συνεχίζει να ακμάζει καθώς πολλοί εύποροι/HNW δίνουν προτεραιότητα στο να ξοδεύουν τα χρήματα τους σε βιωματική πολυτέλεια παρά σε αγαθά.
  • Τα εγχώρια και περιφερειακά ταξίδια θα παραμείνουν σε κυρίαρχο ρόλο στα ταξιδιωτικά σχέδια των εύπορων/HNW, ιδίως σε μεγαλύτερες χώρες όπως η Κίνα και οι ΗΠΑ.
  • Η συνεχιζόμενη δημοτικότητα των «αργών» και «ήσυχων» ταξιδιών ενισχύει τα καταφύγια ευεξίας και τα τρένα για ταξίδια μεγάλων αποστάσεων.
  • Το 54% έχει κάνει διακοπές wellness με ειδικό σχεδιασμό στο παρελθόν.
  • Το 36% δεν έχει κάνει αλλά ενδιαφέρεται να το κάνει στο μέλλον.

Οι τάσεις εύπορων/HNW στις διακοπές ευεξίας

  • Οι διακοπές ευεξίας επιλέγουν περισσότερο τα ζευγάρια (67%).
  • Αυξημένο είναι το ενδιαφέρον για οικογενειακές διακοπές wellness από τις αγορές της Κίνας, των ΗΑΕ και της Σαουδικής Αραβίας.
  • Το 28% επιλέγει solo για διακοπές ευεξίας, με το ποσοστό να ανεβαίνει στο 44% για τους Αμερικανούς ταξιδιώτες.
  • Οι εξατομικευμένες υπηρεσίες ευεξίας είναι πολύ σημαντικές ή απαραίτητες για το 84%.
  • Εξατομικευμένες οδηγίες από συμβούλους wellness προτιμά το 70%.
  • Το 70% πιστεύει ότι οι διακοπές ευεξίας είναι ιδανικές για όλη την οικογένεια.
  • Το 35% είναι πρόθυμο να ξοδέψει 10% επιπλέον για προγράμματα.
Πηγή: Source: Altiant/LuxuryOpinions

Διαμονή και wellness των εύπορων/HNW

  • Ευεξία σημαντικός παράγοντας απόφασης: Σχεδόν τα δύο τρίτα (62%) λένε ότι η ευεξία σε εγκαταστάσεις και υπηρεσίες είναι πολύ σημαντικές ή ουσιαστικές για για την επιλογή του ξενοδοχείου τους.
  • Αυθόρμητες κρατήσεις wellness: Απρογραμμάτιστες κρατήσεις κατά τη διάρκεια των διακοπών είναι πιθανότατα θα παραμείνουν σημαντικές, με το 69% να το έχει κάνει στο παρελθόν.
  • Εβδομαδιαία διαλείμματα: 4-8 διανυκτερεύσεις είναι ιδανικές για διακοπές ευεξίας, όπως αναφέρει το 63%.
  • Τα ταξιδιωτικά γραφεία βασικό μέρος διακοπών ευεξίας: Σχεδόν τρία τέταρτα (71%) επηρεάζονται αν τους βοηθήσουν στον σχεδιασμό για ταξίδι ευεξίας.
  • Ευεξία και θεραπείες: Οι συνήθεις σπα (62%) και οι φυσικές θεραπείες όπως μασάζ (54%) θα παραμείνουν πιο δημοφιλείς επιλογές συνολικά.
  • Χώροι ευεξίας: Το 58% προτιμά οι υπηρεσίες/δραστηριότητες ευεξίας να μέρος ενός ξενοδοχείου/θέρετρου.
Πηγή: Source: Altiant/LuxuryOpinions

Η τεχνολογία στο επίκεντρο

Οι γρήγορες βελτιώσεις στην τεχνολογία μπορούν να βοηθήσουν ξενοδοχεία. Ενώ υπάρχει σαφής ανάγκη να διατηρηθεί το ανθρώπινο στοιχείο της ευεξίας, η τεχνολογία μπορεί να είναι ένα συμπληρωματικό εργαλείο.

Τρεις στους πέντε (59%) ενδιαφέρονται για τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης για τη βελτίωση της υγείας τους διευκολύνοντας.
Τα ξενοδοχεία μπορούν να χρησιμοποιήσουν ορισμένες από τις διάφορες εφαρμογές και εξοπλισμό για υπηρεσίες ευεξίας βασισμένες σε δεδομένα.