Σύνταξη: tourismtoday.gr
Οι Κινέζοι έκαναν περισσότερα ταξίδια αυτό το καλοκαίρι στο εξωτερικό και ξόδεψαν πιο πολλά χρήματα σε σχέση με πέρυσι.
Σημαντική αύξηση από έτος σε έτος στον μέσο όγκο σε κρατήσεις και δαπάνες ανά καταναλωτή, αποκαλύπτει η μελέτη για τις καλοκαιρινές αποδράσεις 2024 της διαδικτυακής τουριστικής πλατφόρμας Fliggy (θυγατρική του ομίλου Alibaba).
Η τάση ενισχύεται κατά τη διάρκεια των εορτών της Ημέρας της Εργασίας και του Dragon Boat Festival, αντανακλώντας την ανοδική επιθυμία των ταξιδιωτών για καθηλωτικές εμπειρίες.
“Η τάση των ταξιδιωτών να επιλέγουν δραστηριότητες υψηλότερης ποιότητας και εξατομικευμένα τουριστικά προϊόντα γίνεται ο νέος κανόνας”, τόνισε ο αντιπρόεδρος της πλατφόρμας Zhang Chen.
Ποιότητα στα ταξίδια εσωτερικού
Τα στοιχεία της Fliggy δείχνουν σημαντική αύξηση της ζήτησης για premium ταξιδιωτικές υπηρεσίες. Η μέση κράτηση ανά καταναλωτή για ξενοδοχεία τεσσάρων και πέντε αστέρων, οργανωμένες εκδρομές και ενοικιάσεις αυτοκινήτων στην εγχώρια αγορά έχουν δείξει εντυπωσιακή ανάπτυξη από έτος σε έτος.
Οι κρατήσεις για πακέτα ταξιδιών εσωτερικού έχουν σημειώσει διψήφια αύξηση και οι κρατήσεις για ξενοδοχεία με επωνυμία είναι στο +30% μετά από μια ισχυρή ανάκαμψη το περασμένο καλοκαίρι.
Τι εμπειρίες αναζητούν οι Κινέζοι στα ταξίδια στο εξωτερικό
Τα ανεξάρτητα ταξίδια συνεχίζουν να ηγούνται στις διεθνείς αποδράσεις των Κινέζων αυτό το καλοκαίρι, αντιπροσωπεύοντας πάνω από το 80% των συνολικών κρατήσεων.
Οι ταξιδιώτες αναζητούν καθηλωτικές τοπικές εμπειρίες, όπως επίσκεψη σε ιστορικούς χώρους και φαγητό σε εστιατόρια βραβευμένα με αστέρι Michelin.
Ο όγκος συναλλαγών για διεθνείς κρουαζιέρες και ενοικιάσεις αυτοκινήτων έχει αυξηθεί πάνω από 20 και 5 φορές από έτος σε έτος, αντίστοιχα.